تاریخ انتشار: شنبه, 14 فروردين 1400 ساعت 16:32

طوفان توییتری در انتقاد به سانسور سعید جلیلی

هواداران سعید جلیلی به صورت خودجوش در اقدامی توئیتری قصد دارند بایکوت خبری سعید جلیلی که به صورت هماهنگ! هم از سوی رسانه های اصلاح طلب و لیبرال و هم رسانه های اصولگرا اعمال شده است، را در هم بشکنند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

زمان: یکشنبه ۱۵ فروردین، ساعت ۲۰ تا ۲۲

علت طراحی این عملیات حصر رسانه ای دکتر جلیلی از جانب رسانه های مختلف چپ و راست است و دکتر جلیلی و مجموعه های برنامه های دولت سایه را به شدت بایکوت کرده اند و انشاالله با این عملیات رسانه‌ای با تولید محتوای فاخر این حصر رسانه ای شکسته می شو د.

از الان خودتان را برای عملیات گسترده توییتری #رای_من_جلیلی آماده کنید.سعی کنید بهترین محتوا برای توییت های تان در نظر بگیرید و بیشتر روی ابعاد برنامه محوری،مشورت با کارشناسان،داشتن برنامه و راه حل برای مشکلات کشور،سفرهای استانی در طول هشت سال دولت روحانی،ساده زیستی و رعایت بیت المال،فساد سیتزی،عدالت خواهی،طرفدار گفتمان عدالت،مقاومت و پیشرفت دکتر جلیلی تأکید کنید.

توصیه می شود از تصاویر دکتر جلیلی که نقاط مختلف کشور رفته اند در توییت های تان استفاده کنید.

روی نوشتن محتوا خیلی فکر کنید و حساسیت به خرج بدید تا به بهترین نگارش منتشر بشه از الان تا فرداشب ۲۴ ساعت وقت هست؛برای این کار میتونید از از دوستان در گروه کمک بگیرید و توییت هاتون رو چکش کاری کنید.

 حتماً هشتگ در پایان توییت به کار ببرید و کلمات دیگر توییت را به هشتگ تبدیل نکنید چون هشتگ اصلی به حاشیه می رود و توییت کمتر دیده می شود.دقت کنید به هیچ وجه هشتگ در ابتدای توییت یا وسط توییت به زور نگنجانید چون هم امکان ساسپند شدن را تقویت می کند هم احتمال کمتر دیده شدن.

 هر نفر حداکثر دو توییت بزند و بعداً هشتگ را در تایم لاین جست و جو کنید و هرکس که بهترین محتوا را توییت زده با منشن +لایک +ریتوییت کردن حمایت کنید.تاثیر منشن به اندازه ریت است.منشن فقط ایموجی یا یک کلمه خالی در حد احسنت،عالی نباشد.سعی کنید منشن وزن دار در حد همون توییت بدید که قابلیت ریت از جانب فالورها داشته باشد.

بعد از توییت لینک توییت را در گروه های حمایتی منشتر کنید تا با سرعت زیاد حمایت شود.دقت کنید اگر توییتی در همان لحظات اولیه لایک و منشن زیادی بگیرید احتمال فیواستار شدن و چرخش توییت در تایم لاین های مختلف بیشتر است پس حتما از توییت های همفکران دکتر جلیلی حمایت کنیم (دقت کنید همه این کارها را به صورت رگباری و با سرعت زیاد انجام ندهید مثلا ریتوییت کردن یا منشن دادن چون توییتر اکانت شما را ربات تشخیص می دهد و احتمالا محدود شوید)پس سرعت همراه با دقت داشته باشید.

 "رای" رو حتما با الف بنویسم نه همزه!

سانسور جلیلی را خواهیم شکست

773 نمایش

نظر دادن