AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 16 اسفند 1399 ساعت 11:19

تکذیب شایعه و خبر دروغین علیه چهره های انقلاب

چندی است که کانالی «شبهه امنیتی» متصل به افراد خاص در راستای گرایش های سیاسی خود و ایجاد شکاف در جبهه انقلاب اقدام به خبرسازی های عجیبی می نماید.

این کانال در راستای تخریب چهره های جبهه انقلاب همچون قالیباف و دکتر سعید محمد می کوشد بر اساس سناریویی طراحی شده دروغ هایی را منتشر سازد.

در ادامه تلاش های این کانال رادیکال، اخیرا مدعی شده است که «سعید محمد» گزارش مفصلی را علیه قالیباف در خصوص پرونده یاس، به شورای نگهبان ارسال کرده که موجبات ردصلاحیت رئیس مجلس شورای اسلامی را فراهم سازد×.

در این رابطه یک منبع آگاه ضمن تکذیب این خبر بر شکایت سعید محمد از این کانال و مشخص شدن ریشه دروغ پردازی های آن تاکید کرده و گفت، این قبیل خبرسازی های کذب، صرفا در راستای تخریب چهره های انقلابی بوده و ریشه آن را باید در تلاش برخی قدرت طلبان دانست که برای رسیدن به مقصود خود اخلاق را ذبح و به بی اعتبارسازی جبهه انقلاب می پردازند.

گفتنی است کانالهای زرد و خاکستری همزمان متن هایی جعلی صادر میکنند تا نشان دهند سعید محمد و قالیباف و رییسی و جلیلی باهم مشکل دارند یکی علیه دیگری یا بیانیه داده یا اسناد فساد رو کرده است!

اینها بخشی از نقشه های رسانه های نزدیک به حلقه های امنیتی نزدیک به اصلاحات برای بدبین کردن مردم به گزینه های جبهه انقلاب است.

منبع:  بیداری ملت

540 نمایش