تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 اسفند 1399 ساعت 10:45

تصمیم عجیب علیه رمزارزها و در جهت منافع آمریکا +عکس

گویا دولت تکلیف خود را با رمزارزها نمی داند و هر روز یک مقام مسئول خلاف حرف دیگر مقام مسئول را می زند!

به گزارش آخرین نیوز، آذری جهرمی وزیر ارتباطات روزی از به رسمیت شناخته شدن ارزهای دیجیتال در ایران سخن به میان می آورد و در روزی دیگر همتی، رئیس بانک مرکزی خرید و فروش آن را ممنوع می داند!

بزرگترین دشمن و اصلی ترین دشمن ارزهای دیجیتال که معروف ترین آنها بیت کوین و اتریوم است، قدرت های جهانی خصوصاً آمریکاست.

دلیل آن هم روشن است چراکه ارزهای دیجیتال می توانند در آینده ای نه چندان دور آقایی دلار در جهان را از بین ببرند و تبدیل به ارز بین المللی و یکپارچه جهانی شوند.

از طرفی این ارزها مشکل پرداخت های کلان و بدون مرز را هم حل می کند و عملاً تحریم های قدرت ها علیه کشورهای دیگر را بی اثر می کند.

حال ما در این وضعیت مسئولینی داریم که هم با استخراج این ارزها و هم خرید و فروش آن می جنگند؛ آنوقت به چه نیّتی؟!

این سوال مهمی است که پیدا کردن پاسخ برای آن، هم خائن را شناسایی می کند و هم نادان را.

سپس تکلیف روشن است خائن و نادان هر دو از مسئولیت برای همیشه باید کنار بروند.

اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران باید نگاه خود را به بازار ارز دیجیتال عقلانی کند و سعی کند خطرات و موانع و نقص های آن را برطرف کند که البته با بررسی کارشناسان قطعاً به این نتیجه خواهیم رسید که این نوع از ارزهای آینده دار، بیشتر فرصت هستند تا تهدید.

اما متاسفانه بعد از اظهارات همتی، رئیس بانک مرکزی، در کمال تعجب یکی از شرکت های خدمات پرداخت دستور عجیبی را صادر کرد که می تواند خرید و فروش این نوع از ارزها را به بازار سیاه بکشاند و این موضوع قطعاً خطرناک و احتمالا غیر قابل جبران خواهد بود.

لزوم کمی تفکر ... !

البته شاید هم این موضوع ها توسط غربگراها اجرا می شود تا در مرحله بعد مردم نسبت به آن معترض شوند و حتماً این موضوع را هم به عدم تصویب FATF ارجاع دهند! الله اعلم

دستور شاپرک به پرداخت‌یارها: خدمات مربوط خریدوفروش ارزهای دیجیتال را قطع کنید!

1030 نمایش

نظر دادن