خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 1201
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 بهمن 1399 ساعت 10:39

خیال پردازی بامزه به سبک محمود صادقی!

تغيير فضا در عرصه بين‌الملل باعث شده رقباي روحاني از اين گشايش به وجود آمده براي حل مشکلات معيشتي مردم ترس داشته باشند و در جلوي پاي دولت روحاني سنگ‌اندازي انجام بدهند.

محمود صادقی، عضو حاشیه ساز فراکسیون امید و کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم مدعی شده است: «تغيير فضا در عرصه بين‌الملل باعث شده رقباي روحاني از اين گشايش به وجود آمده براي حل مشکلات معيشتي مردم ترس داشته باشند و در جلوي پاي دولت روحاني سنگ‌اندازي انجام بدهند». جدای از آنکه وزیر خارجه بایدن در اولین نشست خبری پاسخ خیال پردازی امثال محمود صادقی را داده است باید از وی پرسید که آیا از جنس اظهارات بامزه خودش خندان نمی‌شود؟

نکته دیگر آن است که فارغ از مذموم بودن توهین به هر شخصی، اما طومار اهانت های آقای رئیس جمهور به منتقدان در طول هفت سال و نیم گذشته موجود است.

گزیده اظهارات صادقی را در ادمه خواهید خواند:

*مخالفان دولت روحاني به دنبال عصباني کردن رئيس‌جمهور هستند. در آستانه انتخابات 1400 برخي منتقدان دولت روحاني به دنبال جنگ رواني هستند و تحرکات ماه‌هاي اخير مخالفان روحاني کاملا اين مساله را روشن مي‌کند. من از رئيس‌جمهور مي‌خواهم ضمن بيان کردن حقايق کشور، در مسائل مختلف کشور به صورت انفعالي رفتار نکند و البته اجازه ندهد مخالفان دولت او را عصباني کنند.

*منصفانه نيست در شرايطي که دولت از همه طرف مورد انتقاد قرار گرفته، اصلاح‌طلبان هم از روحاني انتقاد کنند، وقتي رئيس‌جمهور امروز سکوت را کنار گذاشت و برخي انتقادات را بيان کرد، چرا بايد اصلاح‌طلبان هم از روحاني انتقاد کنند. شما مشاهده مي‌کنيد که از همه طرف به رئيس‌جمهور و کابينه‌اش انتقاد مي‌شود، نمونه بارز آن هم صحبت‌هاي سخيفي است که عليه رئيس‌جمهور در صداوسيما مطرح شده است. امروز ديگر آستانه تحمل رئيس‌جمهور تمام شده و ايشان ديگر تحمل توهين‌ها را ندارد.

*بعــد از شکست ترامپ در انتخابات رياست‌جمهوري، رقباي دولت روحاني براي اينکه مذاکرات مجددي انجام نشود، فشار را روي آقاي روحاني افزايش داده‌اند. تغيير فضا در عرصه بين‌الملل باعث شده رقباي روحاني از اين گشايش به وجود آمده براي حل مشکلات معيشتي مردم ترس داشته باشند و در جلوي پاي دولت روحاني سنگ‌اندازي انجام بدهند. در شرايطي که ترامپ در انتخابات شکست خورده و مردم ما هم 4 سال اين شرايط سخت را تحمل کرده‌اند، رقباي دولت روحاني از هيچ کوششي براي سنگ‌اندازي در دولت روحاني دريغ نمي‌کنند. در بيرون نخست‌وزير رژيم صهيونيستي و وليعهد عربستان سعودي نيز از احياي برجام نگران شده‌اند و درحال کارشکني و ايجاد مانع بر سر راه بازگشت دولت بايدن به برجام هستند.

منبع: جهان نيوز

957 نمایش

نظر دادن