تاریخ انتشار: شنبه, 27 دی 1399 ساعت 14:21

ادامه تدارکات عجیب تبلیغاتی اصلاح طلبان برای 1400

سیدحسن خمینی در حالی با چهره های تندرو اصلاحات مشارکت دارد که این جناح سیاسی تاکنون زیز سوال بردن بارها اندیشه های امام خمینی (ره) درباره موضوعات مهم و محوری همچون؛ ولایت فقیه، مبارزه با آمریکا، احترام به رای مردم، پایبندی به قانون، عدم تخریب شورای نگهبان و... در کارنامه خود دارد.

روزنامه آرمان که به روزنامه خانواده هاشمی رفسنجانی معروف است و از مبلغین رسانه ای سیدحسن خمینی نیز محسوب می شود، طی گزارشی به ریاست جمهوری سیدحسن پرداخته و مثل همیشه جملات اغزآمیز بامزه ای را نیز در گزارش خود منتشر کرده است.

به گزارش جهان نيوز، در بخشی از این گزارش تبلیغاتی دلیل مخالفت با ریاست جمهوری سیدحسن خمینی را  مخالفت اجرایی شدن اندیشه امام خمینی (ره) در عرصه اجرایی! عنوان کرده و با آمده است: تخريب‌هاي انتخاباتي 1400 آغاز شده است؛ انتخاباتي که برخلاف گذشته از شرايط خاصي برخوردار است و گمانه‌زني‌ها حکايت از حضور برخي افراد شاخص به عنوان کانديدا دارد. يکي از اين چهره‌ها آيت‌ا... سيدحسن خميني است که همگان مي‌دانند در صورت حضور در عرصه انتخابات، با اقبال خوبي از سوي راي‌دهندگان مواجه مي‌شود اما جرياني تمايل ندارد تا انديشه امام در عرصه اجرايي نمود داشته باشد، چرا که ضرري به منافع آنهاست يا با توجه به اينکه سال‌هاست به تخريب دولت مستقر عادت کرده‌اند، اين مسير با حضور آيت‌ا...سيدحسن خميني در جايگاه رياست‌جمهوري بايد متوقف شود، چراکه يادگار امام به‌طور حتم اداره اجرايي کشور را بر اساس رهنمودهاي بنيانگذار انقلاب اسلامي دنبال خواهد کرد که چندان به مذاق برخي فرصت‌طلبان خوش نخواهد آمد.

این گزارش در ادامه به دلایل صلاحیت سید حسن خمینی برای ریاست جمهوری پرداخته و می افزاید: يادگارامام چهره‌اي علمي است که بارها تدابير سياسي او باعث حل اختلافات ميان گروه‌هاي سياسي در کشور شده است. از سوي ديگر راهکارهاي علمي و تخصصي او در زمينه حل مشکلات کشور هم دليل مراجعه مديران به او براي يافتن راهکارهاي درست است؛ بنابراين نمي‌توان انکار کرد که او توانايي اداره اجرائي کشور را دارد. کمااينکه تنها موضوعاتي که در مخالفت دلواپسان کيهاني با رياست‌جمهوري او مي‌توان ذکر کرد بيش از همه اداره کشور بر اساس ديدگاه‌هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي است و موضوع ديگر حمايت اصلاح‌طلبان از آيت‌ا... سيد حسن خميني است!

لازم به ذکر است در حالی این روزنامه رپرتاژمحور مخالفت با ریاست جمهوری سید حسن را مخالفت با اجرایی شدن اندیشه امام عنوان کرده است که خود سید حسن خمینی سالهاست با کسانی معاشرت و شراکت سیاسی دارد که یکی از اصلی ترین جریان ضداندیشه های امام خمینی (ره) را در داخل ایران شناخته می شوند. سیدحسن خمینی در حالی با چهره های تندرو اصلاحات مشارکت دارد که این جناح سیاسی تاکنون زیز سوال بردن بارها اندیشه های امام خمینی (ره) درباره موضوعات مهم و محوری همچون؛ ولایت فقیه، مبارزه با آمریکا، احترام به رای مردم، پایبندی به قانون، عدم تخریب شورای نگهبان و... در کارنامه خود دارد.

در همین حال، بسیاری از فعالین سیاسی نیز معتقدند که موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) که مسئولیت آن برعهده سیدحسن خمینی است نه تنها گاهی در نشر درست و دقیق اندیشه های امام به موقع عمل نکرده بلکه برخی از افرادی که با اندیشه امام خمینی (ره) نیز فاصله و یا مخالفت دارند، ردپایشان در این موسسه دیده می شود.

718 نمایش

نظر دادن