تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 دی 1399 ساعت 23:49

عصبانیت "عباس عبدی" از تولید واکسن ایرانی کرونا!

نکته حائز اهمیت تولید واکسن کرونای ایرانی چه غربگراها خوششان بیاید و چه نیاید، این است که واکسن کرونا توسط یک‌ نهاد انقلابی ساخته شد و دکتر عسگری معاون ستاد و خانم مخبر دختر رئیس ستاد اولین نفرات داوطلب برای تست بودند، آیا غربگراها هم همینطور عمل میکردند یا اول واکسن بر روی مردم عادی تست می‌شد؟

به گزارش خبرنگار آخرین نیوز، پس از انجام مراحل اولیه و اخذ تأییدیه‌، مرحله اول تست انسانی واکسن ایرانی کرونا، با تزریق واکسن به تعدادی از داوطلبان آغاز شد.

اولین بانوی ایرانی که تست واکسن روی او انجام شد، دختر «محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام است.

گفتنی است دومین تست واکسن هم بر روی یکی از مدیران ارشد مجموعه ستاد اجرایی انجام شد.

اما گویا این خبر، رسانه های معاند و وطن فروش را به حدی عصبانی کرده است که در اقدامی هماهنگ و البته هر طور که از دستشان بر می آید به این موضوع حمله ور شدند!

اما دُم خروس غربگراها که با رسانه های معاند هماهنگی عجیبی دارند از توئیتر عباس عبدی بیرون زد.

وی در توئیتر خود با انتشار فیلمی که مربوط به توضیحاتی درمورد سرطانزا بودن شیرهای پاستوریزه، نوشت:

به قدری این "توئیت بچه گانه" و با روش کاملاً قدیمی و چیپ به موضوع واکسن کرونای ایرانی حمله ور شده که آدمی انگشت به دهان می ماند که این غربگرایان تا چه حد ...

آقای عبدی اگر کوچکترین اطلاعاتی درمورد شیرهای پاستوریزه و مواد اولیه آن داشتند، سرطانزا بودن آن را تایید می کردند؛ البته شاید هم می دانند اما برای مقاصد سیاسی دست به هر کاری می توان زد!!!

شاید آقای عبدی می خواهند از حقوق شهروندی خود استفاده کنند و از واکسن های شرکتی مثلاً به طور نمونه "کواکس" استفاده کنند؛ آقای عبدی، این گوی، این میدان عزیز! آیا شما اولین داوطلب می شوید؟!

پیشنهاد می شود برای غربگرایان واکسن خارجی توسط وزارت بهداشت خریداری شود تا شاید عصبانیتشان فروکش کند؛ آنهم واکسنی به نام کواکس که بسیار بسیار شائبه های عجیب و غریب دارد ( بیشتر بخوانیدهشدار جدی درخصوص یک واکسن کرونا به نام "کواکس" )

و اما در مورد فیلم منتشر شده آقای عبدی: موضوع سرطانزا بودن شیرهای پاستوریزه امروزی توسط بسیاری از پزشکان طب روز و طب سنتی ایران به اثبات رسیده است و با یک جستجوی ساده می توان به نتایج خوبی رسید.

اما سوال مهم این است که مگر می‌شود یک ایرانی با هر اعتقاد و گرایشی از اعتلا و ‌پیشرفت کشورش احساس غرور و افتخار نکند؟!

نکته حائز اهمیت این اتفاق بزرگ چه غربگراها خوششان بیاید و چه نیاید، این است که واکسن کرونا توسط یک‌ نهاد انقلابی ساخته شد و دکتر عسگری معاون ستاد و خانم مخبر دختر رئیس ستاد اولین نفرات داوطلب برای تست بودند، آیا غربگراها هم همینطور عمل میکردند یا اول واکسن بر روی مردم عادی تست می‌شد؟

مسئولی داریم ۵ماه است تمام توانش را گذاشته تا مالک متهم به فساد شرکت هفت تپه خلع ید نشود و کارگران به حقوقشان نرسند؛ یک مسئول هم داریم ۵ماه است تمام توانش را گذاشته تا واکسن کرونا تولید کند و دخترش هم اولین داوطلب تست واکسن ایرانی میشود. هر دو مسئولند اما این کجا و آن کجا؟

زهره الهیان، ‏‏نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتر نوشت:

2949 نمایش

نظر دادن