تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 آذر 1399 ساعت 00:24

هشدار جدی درخصوص یک واکسن کرونا به نام "کواکس"

درحالی که مسئولان بهداشت دولت تدبیر و امید! به دنبال وارد کردن واکسنی به نام "کواکس" به ایران هستند، نمایندگان مجلس و از همه مهمتر سخنگوی کمیسیون بهداشت این موضوع را مشکوک می دانند؛ از بیرون ایران نیز پالس های مثبت رسیده که تحریمی وجود ندارد و هیچ مانع قانونی بر سر راه ایران برای تهیه واکسن وجود ندارد!

به گزارش آخرین نیوز، چهارشنبه هفته قبل سعید نمکی در حاشیه جلسه کمیته ملی واکسن که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: حدود ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن را از طریق کواکس به کشور وارد خواهیم کرد.

چند روز قبل نیز زهرا شیخی، نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی در یک رشته توئیت به ماجرای بسیار مشکوک واکسن کرونا به نام "کواکس" پرداخت.

نکته جالب این ماجرا آنجاست که در زمان اوج تحریم ها که حتی داروی بیماران سرطانی و خاص هم برای واردات به ایران با مشکل مواجه بود، اکنون یک سخنگوی کواکس روز جمعه گذشته (۴ دسامبر) به روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گفته: "هیچ مانع قانونی بر سر راه ایران برای تهیه واکسن وجود ندارد." !!!

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در رشته توئیت خود آورده است:

 

  

دوشنبه شب نیز مهدی عسگری، ‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ضمن ری توئیت کردن رشته توئیت سخنگوی کمیسیون بهداشت نوشت:

 به نظر می رسد در این خصوص باید مراجع بالادستی و امنیتی نیز تحقیقات جداگانه و ویژه ای داشته باشند تا به دست خودمان خسارت به بار نیاوریم. 

3106 نمایش

نظر دادن