تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 آذر 1399 ساعت 21:54

ارتباط سفر منطقه ای پمپئو و ترور شهيد فخری زاده

قطعاً در ديدار اخير پمپئو و نتانياهو و سفر دوره اي وزير امور خارجه آمريکا به منطقه برنامه‌ شومي عليه ملت ايران برنامه ريزي شده است که يک نمونه آن ترور ناجوانمردانه و بزدلانه شهيد محسن فخري زاده است.

شهيد محسن فخري زاده عمر پر برکت خود را در راه توسعه پيشرفت و علم هسته اي کشور گذراند. اين شهيد والا مقام بيش از دو دهه به عنوان استاد دانشگاه توانست دانشجويان بسيار زيادي را در جبهه علم و دانش افزايي تربيت کند تا با تربيت نخبگان علمي تا جاي ممکن بتواند وابستگي‌هاي علمي کشور را به دنياي غرب کاهش دهد. شهيد محسن فخري زاده مرد بزرگ و انديشمند بزرگ که به عنوان استاد فيزيک براي توسعه صنعت دفاع هسته اي کشور تلاش هاي بسياري از خود نشان داد. شهيد فخري زاده که شاهد تلاش ها و پيشرفت‌هاي دشمن براي دست يابي به سلاح هاي هسته اي، توليد و تکثير آن بود تلاش کرد تا در برابر دشمنان بشريت چون آمريکا و رژيم صهيونيستي دفاع هسته اي و صنعت هسته اي ايران را به روز کند که در اين موضوع تلاش‌هاي قابل توجهي نيز از خود به يادگار گذاشت.

نظام سلطه به رهبري آمريکا يا رژيم غاصب صهيونيستي با داشتن موشک هايي با کلاهک هاي هسته اي با تلاش هاي امثال شهيد فخري زاده است که فکر هر گونه حمله نظامي به جمهوري اسلامي ايران را از سر خود بيرون کرده اند، بنابراين بخش قابل توجهي از محدود سازي تحرکات دشمنان در حمله نظامي به کشور، حاصل اقداماتي است که دانشمنداني چون دکتر فخري زاده و همکاران ايشان در تيم علمي به منصه ظهور رساندند.

شايد مردم به خوبي به اين موضوع آگاه نباشند که با ظهور و شيوع ويروس کرونا تيم تحت مديريت شهيد فخري زاده که اقدامات پژوهشي را انجام مي‌دادند به سرعت وارد اختراع و توليد کيت تشخيص کرونا شدند. در حقيقت اولين کيت تشخيص کرونا که با زمان کوتاهي که تشخيص را انجام مي‌دهد و در حال حاضر تعداد قابل توجهي از آن در اختيار وزارت بهداشت درمان است با مديريت شهيد فخري‌زاده راهي نظام بهداشت و درمان کشور شده است، ضمن اينکه تيم علمي شهيد محسن فخري زاده در حال توليد کيت تشخيص بيماري کرونا بودند، به دنبال کشف واکسن کرونا هم بودند که تلاش ها و مشکلاتي که بر همکاران ايشان وارد شد قابل تامل است.

به نظر مي رسد يکي از اولين مجموعه هايي که بتواند واکسن ويروس کرونا را به ملت ايران و بشريت عرضه کند مجموعه تحت مديريت شهيد فخري‌زاده است. از اين رو با توجه به خون به ناحق ريخته شهيد فخري زاده قطعا عمليات ساخت واکسن کرونا با سرعت بيشتري انجام خواهد شد.

آقاي دکتر فخري زاده که براي خدمت به ملت لحظه اي تا پاي جان از کار و تلاش دست برنداشت شهيد بي نام و نشاني است که در حوزه هاي علمي کشور جمهوري اسلامي افتخاراتي براي کشور رقم زدند که بعد از آسماني شدن ايشان آرام آرام به سمع و نظر ملت شريف ايران خواهد رسيد.

اين موضوع بايد مورد تامل واقع شود که چرا ترور در شب سالگرد شهيد شهرياري صورت گرفت؟ قطعا نظام سلطه به اين نتيجه رسيده که هيچ راهي به جز برداشتن فيزيکي افراد شاخص در جمهوري اسلامي براي توقف ملت ايران وجود ندارد، دشمنان و نظام سلطه از هر راهي که وارد شده اند نتوانسته اند ملت ايران را با بن‌بست مواجه کنند، در دفاع مقدس و در تحريم‌هاي ظالمانه علمي و اقتصادي که به ملت ايران تحميل شده، ملت ايران توسط فرزندان انديشمند و دانشمند خود ثابت کرده که مي‌تواند تمام بن بست هاي علمي را پشت سر بگذارد.

قطعاً ديدار اخير پمپئو و نتانياهو و سفر دوره اي وزير امور خارجه آمريکا به منطقه برنامه‌ شومي بر عليه ملت ايران را برنامه ريزي کرده است که يک نمونه آن ترور ناجوانمردانه و بزدلانه شهيد محسن فخري زاده است.

امروز قلوب ملت ايران از ترور يکي از فرزندان نخبه و سخت گوش خود جريحه‌دار شده است، لذا بحث انتقام سخت مطرح است. مسوولين جمهوري اسلامي ايران بايد به اين موضوع توجه داشته باشند که نظام جمهوري اسلامي ايران حتما انتقام سختي از جنايت‌هاي متعددي که نظام سلطه بر عليه ملت ايران روا داده صورت مي دهد. اما انتقام براساس عقلانيتي که در نظام جمهوري اسلامي حاکم است قطعاً با احساسات توام نيست چرا که مساله مهم حفظ منافع جمهوري اسلامي ايران در کوتاه مدت و در دراز مدت است تا بازي رژيم صهيونيستي را نخورد.

در اين موضوع ترديدي وجود ندارد که نظام جمهوري اسلامي راه هاي انتقام گيري از رژيم صهيونيستي را به خوبي مي‌داند، لذا پس از بررسي‌هاي لازم در حوزه امنيتي، عاملان، مباشران و حاميان اين جنايت را به اشد مجازات مي رساند و قطعا تصميمات لازم در راستاي گرفتن انتقام را اتخاد خواهد کرد.

سيد رضا صدرالحسيني

883 نمایش

نظر دادن