AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آذر 1399 ساعت 09:15

رضا ملک‌زاده؛ از "کاهش جمعیت" تا "سووداک برای کرونا"

تیم ایرانی سازمان مطالعاتی GBD و مجله لنست در اختیار رضا ملک‌زاده، معاون سابق تحقیقات وزارت بهداشت است و این سازمان متعلق به بیل گیتس بوده و در پروژه های تحقیقاتی بیل گیتس مشارکت فعال دارد.

محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با بیان این احتمال که شاید دکتر ملک زاده با اجرای دیوانه وار سیاست های کاهش جمعیت در دهه ۷۰ که منجر به ضربات جبران ناپذیر به کشور شد، توانست بدون حسابرسی فرار کند، تاکید کرد: اما امروز باید روشن شود، چرا در مبارزه با كرونا با اجرای دقیق فرامین who و آزمایش داروهای پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی و دفاع از تئوری ایمنی گله ای، ایران با رسیدن به آمار ۴۷۵ فوتی به صدر کشور های دنیا رسید؟

این نماینده مجلس افزود: ابعاد پنهان مشارکت و مالکیت این فرد با شرکتهای داروسازی، مراکزتحقیقاتی و واردات دارو تا ورود داروی بی خاصیت سووداک به لیست درمان كرونا بدون طی مراحل علمی و قانونی باید روشن شود.

آصفری در پایان با اشاره به اینکه تیم ایرانی سازمان مطالعاتی GBD و مجله لنست در اختیار این فرد است و این سازمان متعلق به بیل گیتس بوده و در پروژه های تحقیقاتی بیل گیتس مشارکت فعال دارد، گفت: مشارکت در پروژه های تحقیقاتی سازمان بهداشت جهانی و دادن اطلاعات سلامت شهروندان ایرانی به این سازمان باچه اهدافی انجام شده است؟!

1234 نمایش