AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آذر 1399 ساعت 18:17

توهین علی مطهری به آیت الله علم الهدی! + تصویر

نزدیک به یک دهه، رهبر معظم انقلاب با بصیرت کامل نسبت به اوضاع داخلی و جهانی، با انتخاب شعارهای اقتصادی برای سال های متوالی، خواستند به مسئولان بفهمانند که برای جنگ اقتصادی آماده شوند؛ اما گویا امثال آقای مطهری نه در زمان مسئولیت این موضوع را درک کردند و نه حتی امروز با دیدن نتیجه مذاکرات و برجام!

به گزارش خبرنگار آخرین نیوز، درحالی که گذر زمان به همگان اثبات کرد، رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و ائمه جمعه کشور درمورد اعتماد نکردن به آمریکا کاملاً دقیق و درست بوده است، اما هستند افرادی که ادعای به اصطلاح دانایی! دارند و همچنان آمریکا و بایدن را فرصتی برای بهبودی معیشت مردم می دانند!!! 

شاید صدها بار رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند که راه حل برون رفت از اوضاع کنونی و بهبود معیشت مردم، مذاکره نیست بلکه چاره کار در داخل است.

نزدیک به یک دهه، رهبر معظم انقلاب با بصیرت کامل نسبت به اوضاع داخلی و جهانی، با انتخاب شعارهای اقتصادی برای سال های متوالی، خواستند به مسئولان بفهمانند که برای جنگ اقتصادی آماده شوند.

اما مسئولان دولتی و مجلس وقت با فرصت سوزی، همه مشکلات را با غرب و مذاکره گره زدند؛ و نتیجه آن شد که امروز شاهد هستیم!

یکی از مسئولان آن روز آقای علی مطهری است؛ وی جزو موافقان برجام و مذاکره بوده اند؛ وی اکنون نیز شاهد شکست برجام و مذاکرات است؛ وی اکنون می داند که دیگر دلار 3000 تومان نیست؛ وی اکنون می داند که برجامی که قرار بود هم معیشت را درست کند و هم امنیت به ارمغان بیاورد، نه تنها سبب گرانی و تحریم های شدیدتر شد بلکه به امنیت هم خدشه وارد کرد و سردار دلهای ایرانی ها حاج قاسم را از ما گرفت!

اکنون بعد از همه این ماجراها، این افراد باز هم حرف از مذاکره می زنند و گره کار را در آمریکا جستجو می کنند؛ جالب تر اینکه منتقدان این رفتار را نادان و خائن هم می دانند!

متن توئیت علی مطهری در ادامه می آید:

با توئیت تازه علی مطهری، مرزهای نادانی و خیانت جابجا شد و باید نادانایی و خیانت را دوباره بازتعریف کرد!!!

گفتنی است وی در توئیت خود با توهین به آیت الله علم الهدی، تلویحاً وی را نادان و یا خائن و یا برانداز معرفی کرد!

لازم به ذکر است، آیت الله علم الهدی در اظهارنظر خود، همانی را بازگو کردند که نظر رهبر معظم انقلاب نیز می باشد.

نکته مهم دیگر اینکه غیر از توهین مستقیم به امام جمعه بزرگوار مشهد مقدس، مطهری در توئیت خود جمع بسته است و این توهین به رهبری معظم انقلاب و همچنین نیروهای انقلابی و جهادی نیز به حساب می آید.

به راستی آیا کسی که به کلام ولی فقیه و رهبر فرزانه انقلاب می تازد، دانا است؟!

آیا زمان اثبات نکرده که رهنمودهای پدرانه مقام معظم رهبری در ماجرای فتنه 88، برجام، ادامه برجام با اروپا و هزاران مورد دیگر عاقلانه ترین، دقیق ترین و حکیمانه ترین مواضع بوده است؟

842 نمایش