AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 مهر 1399 ساعت 18:52

و ما ادراک هیات علمی!

ماجرای هیئت علمی شدن مریم روحانی (دختر رئیس جمهور) در دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و اختصاص 120 میلیارد تومان بودجه ستادملی مبارزه با کرونا به ساخت و تجهیز این دانشکده، جزو اخبار در نوع خود عجیبی است که به بیرون درز کرده و این موضوع واکنش برخی نمایندگان مجلس را هم به دنبال داشته است.

به گزارش آخرین نیوز، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی پیرامون بحث هیئت علمی شدن مریم روحانی ( دختر رئیس جمهور) در دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و اختصاص 120 میلیارد تومان بودجه ستادملی مبارزه با کرونا به ساخت و تجهیز این دانشکده توضیحات مهمی ارئه داده است که در ادامهد می آید:

- این موضوع که برخی دانشجویان با وجود دارا بودن مدرک از بهترین دانشگاه‌های ایران و جهان در مقاطع دکتری و پسادکتری با درِ بسته جذب هیئت علمی مواجه می شوند باید شفاف سازی شود که این شخص چگونه و با چه پروسه‌ای جذب شده است و اینکه آیا این جذب در شرایط عادلانه صورت گرفته است یا خیر!

این کار  (تخصیص اعتبارات) غلط اندر غلط بوده، غیرقانونی بوده و من تعجب می کنم از برادر عزیزم جناب آقای دکتر زالی و دکتر نمکی که چرا این کار صورت گرفته و باید این پروسه شفاف سازی شود.

- خطاب به "واعظی": ایشان جوری صحبت کردند که انگار مقام معظم رهبری دستور فرمودند برای هیئت علمی شدن دختر جناب آقای روحانی 120 میلیارد از اعتبارات ستاد ملی کرونا را بدهند به دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی! نمی دانم این سفسطه را ( در علم منطق) چه می نامند. خود آقای واعظی کمک کنند تا ما این نوع سفسطه را نام گذاری کنیم.

این نماینده مجلس همچنین در توئیتر خود نوشت:

« و ما ادراک هیات علمی!
تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان ازمحل اعتبارات ستاد کرونا برای دانشکده ای که دختر جناب روحانی را جذب کرده، غیر قانونی است.این درحالی است که بسیاری ازجوانان باوجود دارا بودن مدرک از بهترین دانشگاه‌های ایران وجهان با درِ بسته جذب مواجه اند »


جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس نیز با ری‌توییت پیام توئیتری احمد نادری، نوشت:

« کمیسیون اصل نود و دیوان محاسبات باید ورود کند. »

 

1085 نمایش