AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 22 شهریور 1399 ساعت 13:33

واکنش اصلاحات‌چی‌ها به قتل همسر سابق خانم بازیگر!

در تازه ترین ترفند لیبرال ها برای ضربه زدن به اسلام و حجاب، برای خبر قتل، از عکس با حجاب و چادری یک بازیگر استفاده شده است؛ این درحالیست که همین رسانه ها در خبرهای پیشین مربوط به همین بازیگر از عکس هایی استفاده می کردند که حجاب این بازیگر کامل نبوده است!

به گزارش خبرنگار آخرین نیوز، روز گذشته خبری در رسانه ها مخابره شد مبنی بر اینکه همسر سابق مرجانه گلچین پس از درگیری با همسایه خود در خیابان شریعتی تهران او را با شلیک گلوله به قتل رساند.

کریم آتشی، کارگردان و فیلم نامه نویس معروف که همسر سابق مرجانه گلچین است پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک کلت کمری و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد، توسط نیروهای ویژه پلیس دستگیر شد.

کریم آتشی در بازجویی های اولیه مدعی شده است که صدای چرخ خیاطی همسایه او را آزار می داد، چند مرتبه تذکر داده است و آن ها توجه نکردند و در شرایط روحی نامناسب با مقتول درگیر شده و این قتل به وقوع پیوست.

نکته حائز اهمیت این خبر، نگاه و نوع پرداختن رسانه های لیبرال و کانال های اصلاحات‌چی به خبر قتل همسر سابق مرجانه گلچین بود! انتشار عکس بازیگر معروف با چادر که مربوط به زندگی واقعی وی نیست و تیپ تلویزیونی و سریالی وی است.

جالب اینکه اگر کلمه "مرجانه گلچین" را در بخش عکس های گوگل سرچ کنیم نه تنها عکس چادری فوق به راحتی پیدا نخواهد شد بلکه نتیجه اینطور است:

1211 نمایش