تاریخ انتشار: شنبه, 22 شهریور 1399 ساعت 11:34

پشت پرده هجمه‌های اخیر علیه «علیرضا پناهیان»

 در روزهای گذشته موج تازه تخریب ها توسط معاندان، لیبرال ها و نادان های داخلی به ایستگاه علیرضا پناهیان رسید.

به گزارش آخرین نیوز،همه حواشی اخیر نیز به خاطر مالکیت یک خانه در تهران بود؛ به درست بودن یا نادرست بودن این خبر در اینجا کاری نداریم؛ اما نکته ی حائز اهمیت این ماجرا اینجاست که بر فرض اینکه علیرضا پناهیان ملک و املاک داشته باشد، مگر اسلام مخالفتی با مال و اموال دارد؟ اتفاقا مومن واقعی باید پولدار باشد هم ایمانش قوی باشد و هم جیبش.

اسلام آنجایی مخالفت با داشتن اموال زیاد دارد که یک مسلمان، مسئولیت و مقامی در حکومت داشته باشد و استدلال هم این است که مسئولِ پولدار نمی تواند درک درستی از فقر در جامعه داشته باشد.

آیا علیرضا پناهیان مسئولیت مهمی در کشور دارد؟ وزیر اقتصاد است یا نماینده مجلس؟ 

تجربه نشان داده، زمانی که موج تخریبِ هماهنگ و گسترده علیه فردی که دلسوز واقعی است و افشاگر بسیاری از مسائل (همانند سخنان اخیر وی علیه بازرگان)، قطعا این ماجرا توسط معاندان و لیبرال های داخلی مدیریت و هدایت می شود؛ اکنون نیز برای اینکه حواس مردم از وزارت صمت و اقتصاد و خودرو و بورس و ارز و سکه پرت شود و به جای سوال از تمام دولت تدبیر و امید به خاطر مشکات اقتصادی، پیکانِ سوال به سمت فرد دیگری هدایت می شود و چه گزینه ای بهتر از یک چهره انقلابی و جهادی!

هم نگاه و انتقادهای جامعه از سمت مسئولان به سمت یک فرد غیر مسئول رفته و هم یک چهره دلسوز واقعی مردم و نظام تخریب شده است و چه نقشه تکراری و هوشمندانه ای!!!

مردم و منتقدان نیز باید توجه داشته باشند، زمانی که ابوبکر و عمر به خلافت رسیدند و حضرت علی علیه السلام خانه نشین شد، برخی گمان کردند که ایشان در واقع و در حقیقت کلمه در خانه نشستند و کار اقتصادی نکردند، خیر، اتفاقا در آن دوران امام علی علیه السلام کار اقتصادی عظیمی را آغاز کردند و زمانی که درخواست امت اسلامی را اجابت کردند و خلیفه مسلمین شدند بسیار پولدار بودند اما پس از خلافت، تمام اموال خود را بخشیدند.

نکته همینجاست امام علی (ع) زمانی که مسئولیت گرفتند خود را فقیر کردند در صورتی که پیش از آن فقیر نبودند.

حال به فرض اینکه همه حواشی اخیر درمورد علیرضا پناهیان درست باشد، مشکلی دارد؟ در اینجا که حتی بسیاری از شایعه ها اثبات نشده است و باید اصل ماجرا در آینده مشخص شود!

#لاشخور نباشیم

#لیبرال نباشیم

#گرانی

#خودرو

#مسکن

#دلار

677 نمایش

نظر دادن