تاریخ انتشار: جمعه, 19 ارديبهشت 1399 ساعت 22:09

خط انحراف در راستای تخريب عناصر روشنگر جبهه انقلاب

بيشترين هجمه عليه اساتيد انقلابي مانند استاد حسن عباسي و استاد رائفي پور توسط کانال هاي زنجيره اي انجام ميشود که سالهاست با حمايت پيدا و پنهان يک جريان امنيتي منحرف در مصونيت کامل از هرگونه برخورد قضايي و امنيتي فعاليت ميکنند.  

آخرین نیوز؛ سعيد درخشان: فعاليت اين کانالها در راستاي براندازي نرم نظام در بستر جنگ شناختي ميباشد . اين کانالها که بيشتر هم قالب طنز و فان دارند با پشتيباني فني تلگرام بيشترين مخاطب جامعه ايراني را به خود اختصاص داده اند و عليه ارزشهاي ديني و انقلابي ،هويت ملي و ايراني ،هنجارهاي اخلاقي جامعه ،تحقير هويت ايراني و بزک غربيها فعاليت ميکنند.

مديريت همه اين کانالها در داخل کشور ميباشد و در آشوبهاي چند سال اخير بعنوان محرک اصلي تجمعات و آشوبها عليه نظام فعال بوده اند. يک جريان امنيتي منحرف در سايه غفلت يا ساده لوحي برخي بزرگان نظام با استفاده از بودجه و امکانات نظام اين کانالها را تقويت و براي آنها مصونيت آهنين ايجاد کرده است تا راحت پروژه براندازي نرم را رقم بزنند.

همين جريان امنيتي منحرف در مقابل اقدام به پرونده سازي و به زندان افکندن يا تخريب شخصيت عناصر روشنگر جبهه انقلاب مانند استاد حسن عباسي و استاد رائفي پور و استاد کوشکي و....يا مديران کانالهاي انقلابي ميکند تا مسير براندازي نرم خود را هموارتر کند .

از شبکه نفوذ دشمن انتظاري بيش ازين نيست اما غفلت و کوته فکري و ساده لوحي بزرگان و نهادهاي انقلابي در مقابل اين توطئه آشکار باعث شرمساري و تعجب فراوان است.

انتقام سخت تنها با حذف خونين و دردناک اين شبکه مخوف ضدامنيتي و پايان دادن به شرارت ها و فتنه انگيزي هاي 40 ساله آنها توسط بچه هاي انقلاب معنا پيدا خواهد کرد.

1085 نمایش

نظر دادن