تاریخ انتشار: شنبه, 24 اسفند 1398 ساعت 22:02

پیام دلگرم‌کننده خواننده معروف ترکیه برای مردم ایران +عکس

در روزهایی که سلبریتی های ما خواب تشریف دارند و گویا فقط مسئولیت ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دارند و خبری از پُست های امیدوارانه شان نیست، سلبرتی های ترکیه برای مردم ما پیام دلگرم کننده می فرستند؛ کاش برخی ها هم بودند که ذره ای اندازه "ماهسون" انسانیت داشتند و غیرت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی آخرین نیوز، این خواننده و آهنگساز با یک پیام فارسی و ترکی، به مردم هم امید داد و هم توصیه به رعایت بهداشت؛ این کارگردان سینمای ترکیه عکسی از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز منتشر کرد؛ به راستی آقا یا خانم سلبریتی! تاکنون پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در صفحه های شبکه های اجتماعی ات منتشر کرده ای؟! یا فقط دوست داری نقشه سیاه ایران را منتشر کنی؟!

ماهسون کرمیزیگول معروف به "ماهسون" خواننده قدیمی و بسیار معروف کشور ترکیه با انتشار عکسی از "پرچم جمهوری اسلامی ایران" نوشت:

«ويروس كرونا دنيا را تهديد ميكند و هر روز قربانى ميگيرد
كشورهمسايه ما ,تعدادى از ايرانيان فوت نموده اند
من از خداوند براى درگذشتگان رحمت الهى و براى خانواده هاى مرحومين صبر و بردبارى وهمچنين براى بيماران شفاى عاجل مسئلت دارم .
لطفا ً براى سلامتى خود و خانواده گراميتان و مقابله با ويروس كرونا دقت لازم را بعمل آورده وتوصيه هاى بهداشتى را جدى بگيريد.
دوستتان دارم مردم ايران. Dünyayı tehdit eden virüs can almaya devam ediyor. Komşumuz İran'da corona virüsten dolayı her gün İnsanlar ölüyor. Ben ölenlere Allahtan rahmet, hasta olanlara ise acil şifalar diliyorum. Lütfen hastalıktan korunmak için dikkatli olun. Sizleri seviyorum.»

1992 نمایش

نظر دادن