تاریخ انتشار: شنبه, 10 اسفند 1398 ساعت 13:38

ضرب‌الاجل یک روزه به اپراتورها برای بهبود کیفیت اینترنت

افت کیفیت اینترنت در چند روز گذشته صدای کاربران فضای مجازی را درآورد. رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور حالا از ضرب الاجلی که برای بهبود کیفیت به اپراتورهای ثابت و همراه اعلام شده، خبر می‌دهد.  

ایرنا: از هفته گذشته و با ورود ویروس کرونا به کشور، مدارس و دانشگاه‌ها به حالت تعطیل درآمد، برای برخی کارمندان پروسه دورکاری تعریف شد و همین مسئله استفاده از اینترنت را چندین برابر کرد.

تا آنجا که «حسین فلاح جوشقانی» رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا از افزایش 40درصدی استفاده کاربران از اینترنت خبر داد.

او افزود: به واسطه شیوع بیماری کرونا، مردم در خانه مانده‌اند و به همین دلیل استفاده از اینترنت افزایش پیدا کرده است. همین مساله باعث شده تا پهنای باند اپراتورها اشباع شود و کیفیت ارائه خدمات آن‌ها کاهش پیدا کند.

معاون وزیر ارتباطات گفت: پس از اعلام شکایت‌هایی که در این خصوص از سوی کاربران انجام شده است، به اپراتورهای همراه خصوصا همراه اول، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای ثابت دستور دادیم این موضوع را بررسی و مشکل کمبود ظرفیت را حداکثر تا فردا شب رفع کنند.

به گزارش ایرنا،‌شیوع کرونا در کشور اگر چه به قرنطینه شهرها منجر نشده اما دولت با موافق با مرخصی ها و تعریف دورکاری برای برخی کارمندان موافقت کرده تا پیک بیماری که به گفته وزیر بهداشت دو هفته آینده خواهد بود با کمترین صدمه پشت سر گذاشته شود.

2300 نمایش

نظر دادن