AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 دی 1398 ساعت 22:59

ریزش قیمت ها در بازار خودرو + جدول

بازار خودرو در مقایسه با روزهای گذشته روند کاهشی را پیش گرفته است به طوری که شاهد کاهش چند صد هزار تومانی تا چند میلیون تومانی قیمت برخی خودرو ها مثل پژو ۲۰۶ هستیم.  

به گزارش خبرآنلاین، قیمت خودروهای گروه پژو امروز کاهش یافته است به طوری که خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش به ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید، ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با ۱ میلیون تومان کاهش به قیمت ۱۱۷ میلیون تومان رسید، قیمت پژو ۴۰۵ جی ال ایکس دو گانه سوز نیز ۱ میلیون تومان کاهش یافته است و به ۱۰۲ میلیون تومان رسید و قیمت پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز با ۱ میلیون تومان کاهش به ۹۴ میلیون تومان رسیده است.

در این میان سایر خودروهای پژو در حد چند صد هزار تومان کاهش قیمت داشته اند به طوری که قیمت پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

ولی قیمت برخی خودروها مثل دنا معمولی افزایش داشته است این خودرو با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲۷ میلیون تومان رسید و در این میان یکی از خودروهایی که بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرده است دنا پلاس توربو است که با ۵ میلیون کاهش قیمت به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است ولی دنا پلاس ساده دنده ای با ۲ میلیون افزایش قیمت به ۱۵۸ میلیون تومان رسیده است.

سمند ال ایکس از معدود خودروهایی بوده است که شاهد افزایش قیمت بوده؛ قیمت این خودرو با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی به ۸۸ میلیون تومان رسیده است و سمند ای اف ۷ نیز با ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به قیمت ۱۰۱ میلیون تومان سیده است.

خودرو ساینا دنده ای نیز با کاهش ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی قیمت به ۶۶ میلیون تومان رسید و خودرو تیبا صندوقدار نیز با کاهش ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت خودرو ها امروز به شرح زیر است:

656 نمایش