تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 دی 1398 ساعت 13:49
وقتی پرده ها کنار می رود

«کیمیا علیزاده» کشف حجاب کرد! +عکس

فتنه های آخرالزمان فلسفه مشخصی دارند. امام باقر(ع) می فرماید: «ظهور رخ نمی دهد مگر اینکه غربال شوید و از هم جدا شوید». در پایان دعای افتتاح می خوانیم: «خدایا از شدت فتنه هایی که به سوی ما می آید و این غلبه ای که دشمنان ما می خواهند بر ما پیدا کنند بر ما رحم کن». در یکی از روایات صریحاً فرموده اند که منافقینی که در بین مؤمنین هستند باید خارج شوند». امام رضا (ع) می فرماید: «بعضی از کسانی که اهل مودّت ما هستند فتنه هایی شدیدتر از فتنه دجّال به پا می کنند و ایشان با دوستان ما اهل بیت دشمنی و با دشمنان ما دوستی دارند». اگر کسی ادعای ایمان کرد، باید برای فتنه ها آماده باشد. رسول خدا (ص) فرمودند: «از فتنه های آخرالزمان ناراحت نباشید چون این فتنه ها منافقین را رسوا و نابود می کند». در کلامی دیگر از ائمه علیه السلام آمده است: «از خداوند فتنه ها را تمنّا کنید تا مؤمنین زودتر نجات پیدا کنند».

تصویری از کیمیا علیزاده پخش شده که با کشف حجاب در دانشگاه آیندهوون هلند، در حال ادای احترام به جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی است.

کیمیا علیزاده، ملی پوش سابق تکواندوی ایران از ایران مهاجرت کرد و سخن از اجحاف در حق زنان ایران به میان آورده است!

علیزاده که طی سالهای اخیر پول بیت المال خوبی به وی رسیده، گفته است که او هم یکی از هزاران زن سرکوب شده در ایران است!

از ساعاتی پیش هم  تصویری از او پخش شده که با کشف حجاب در دانشگاه آیندهوون هلند، در حال ادای احترام به جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی است!

اطلاعات تکميلي

  • روتیتر: وقتی پرده ها کنار می رود
1413 نمایش

نظر دادن