AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 16 آذر 1398 ساعت 08:48

روحانی گفت سرمان کلاه رفت بزک‌کنندگان برجام سانسور کردند

روزنامه‌های حامی دولت، سخنان مهم رئیس‌جمهور را در تیترهای خود سانسور کردند.

آقای روحانی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه ضمن سخنانی با اشاره به پیشنهاد مذاکره به‌رغم بدعهدی‌های آمریکا در بازگرداندن تحریم‌ها گفت: دیگر حاضر نیستیم سرمان کلاه برود. این اظهارات به روشنی تصریح کرد که روند نامتوازن و ناهمزمان برجام، کلاهبرداری آمریکا بوده است.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن تأکید برجدا کردن مرز میان معترضان با اغتشاشگران خواستار مجازات و برخورد جدی با اغتشاشگران که نقشه دشمنان را به اجرا گذاشتند، شد و ضمنا بر لزوم پخش اعترافات اغتشاشگران از سیما تاکید کرد. با وجود این دو اظهارنظر صریح رئیس‌جمهور، روزنامه‌های حامی دولت توضیح دادند هیچ تیتری در این باره نزنند و حتی برخی از آنها داخل خبر ویژه، این بخش از سخنان آقای روحانی را درج نکردند.

روزنامه‌های سازندگی، اعتماد، اطلاعات، جمهوری اسلامی، هفت صبح، دنیای اقتصاد، همشهری، ایران، آرمان، شرق و آفتاب یزد، از جمله روزنامه‌هایی بودند که ترجیح دادند این بخش از سخنان روحانی را در صفحه اول خود (و بعضا در صفحات داخلی و در متن خبر اظهارات روحانی) بازتاب ندهند. این طیف، مدت‌ها در شمار بزک‌کنندگان و تبلیغ‌کنندگان برجام بوده‌اند اما اکنون که حتی روحانی تصریح می‌کند سرانجام ‌آن، کلاه گذاشتن بر سر ایران بوده، حاضر نیستند واقعیت را به مردم بگویند.

منبع: کیهان

412 نمایش