تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 آذر 1398 ساعت 12:35

میلیاردرها یارانه معیشتی گرفتند، بازنشسته‌ها نگرفتند!

درحالی ۲۰ روز از آغاز سهمیه بندی بنزین می گذرد و سامانه #۶۳۶۹* هم امروز به کار خود پایان می دهد که شمار زیادی از مردم در تماس با ما هنوز از گرفتاری های خود با این سامانه می گویند.

از زمانی که سهمیه بندی بنزین توسط دولت به اجرا درآمد حدود 20 روز می گذرد، ولی مشکلات و تبعات این طرح که به شکل غلط توسط دولت تدبیر و امید اجرا شد، هنوز ادامه دارد.

مهمترین موضوع بحث سهیمه بندی بنزین که هنوز هم مردم گرفتار آن هستند، عدم واریز یارانه معیشتی به حساب شمار زیادی از مردم است که باید برای اعتراض به سامانه #6369* مراجعه می کردند ولی درخواست بسیاری از مردم در این سامانه که امروز روز پایانی کارش هست، پاسخ داده نشد.

در تماس برخی مردم با ما اعلام شد، که یارانه معیشتی به حساب افرادی که حقوق های 10 و 20 میلیونی دارند واریز شده ولی به حساب آنها واریز نشده است.

این در حالی است که این روزها برخی بازیگران و هنرمندان هم که سالها از بودجه بیت المال و دولت ارتزاق کردند و میلیاردر شدند، از دادن مالیات فراری هستند و مردمی که به سهمیه بندی بنزین معترض هستند، می گویند "خوب بود دولت به جای گرانی بنزین از این میلیاردرها که امروز در قامت ضدانقلاب و اپوزوسیون ظاهر شدند، مالیات بگیرد."

منبع: تسنیم

656 نمایش

نظر دادن