تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 آذر 1398 ساعت 11:27

فتاح: جای عذرخواهی مسئولان این روزها خالی است

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ضدانقلاب از مردم شکست خوردند و آنان پیروزی این میدان هستند و شرمنده مردم، مسئولان هستند.  

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه راهپیمایی مردم تهران اظهار داشت: حضور امروز مردم نشان دهنده بصیرت آنان و بسیار بامعناست. ما مسئولان باید حضور مردم را متوجه خود هم بدانیم. مردمی که امروز شعار علیه دشمن سر می دهند، معترضند و مساله و مشکل دارند. مردم بین اعتراض و حمایت از نظام خط فاصله ای دارند.

وی افزود: وقتی که رهبر انقلاب فرمودند راه مردم از آشوب جداست، راه خود را جدا کردند اما همچنان معترضند‌. تقاضای مردم از مسئولان این است حرفشان را بشنوند و با آنان سخن بگویند.

رئیس بنیاد مستضعفان با انتقاد از نحوه اجرای طرح افزایش قیمت سوخت، گفت: مردم محرم ما هستند و سخن مردم هم این است که چرا مسئولان اینگونه عمل می‌کنند و قبل از اجرای آن با آنان سخن نمی‌گویند. مسئولان اگر مانند امام و رهبری، مردم را محرم خود بدانند مشکلی برای انقلاب به وجود نمی آید.

فتاح با تاکید بر اینکه باز مسئولان از مردم عقب افتادند، عنوان کرد: در نهایت نیز خود مردم و پس از رهنمودهای رهبری فتنه را جمع کردند. مسئولان اکنون باید از مردم عذرخواهی کنند‌. آنان باید بابت خسارت وارد آمدن به اموال مردن و جریحه دار کردن مردم عذرخواهی کنند.

وی افزود: رهبری به خوبی مساله را مدیریت کردند و تمامی هزینه ها را هم به جان خریدند. ایشان فتنه را دفع و اختلافات داخلی را رفع کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب عنوان کرد: مردم امروز آمده‌اند تا از انقلاب خود حفاظت کنند. هر باری هم که مشکلی پیش آمده مردم در صحنه آمده اند. ما باید قدر مردممان را بدانیم. حیف است مسئولان با رفتار و عملکرد نامناسب دوباره به مردم فشار آورند. باید مراقب تصمیمات و رفتارها بود.

وی ادامه داد: ضدانقلاب از مردم شکست خوردند و آنان پیروزی این میدان هستند و شرمنده مردم، مسئولان هستند. آنان باید با مردم باشند. مردم محرم هستند و اشکال کار این بود با مردم حرف زده نشد و دشمن شبیخون زد؛ البته دشمن شکست خورد و موفق نشد.

481 نمایش

نظر دادن