تاریخ انتشار: پنج شنبه, 30 آبان 1398 ساعت 10:32

مشاجره بنزینی روحانی و رحیم‌پور‌ازغدی

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست سه‌شنبه‌شب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با آقای رحیم‌پورازغدی با تندی صحبت کرد و بحث و جدلی بین آنها شکل گرفت.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی خاطرنشان کرد: مباحث مطرح‌شده در جلسه سه‌شنبه‌شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به بنزین بوده و آقای رحیم‌پورازغدی اعتراضاتی را نسبت به گران کردن نرخ بنزین و این اقدام دولت داشته است.

وی گفت: آقای رحیم‌پور از رئیس‌جمهور که رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی هم محسوب می‌شود، سؤال کرده است با توجه به گران کردن بنزین از سوی دولت و ایجاد التهاب در کشور، رئیس‌جمهور کمی در این‌باره توضیح دهد.

سلیمی گفت: پس از این اظهارنظر آقای رحیم‌پور و درخواست برای پاسخگویی رئیس‌جمهور، مباحث تندی مطرح می‌شود که بعد از جدل تند صورت گرفته، حسن روحانی جلسه این شورا را ترک کرد.

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون آموزش بیان داشت: ادبیات آقای روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی غیرقابل دفاع بود و الفاظی را در برابر یکی از اعضا به کار برد که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی گفت: آقای روحانی گویا تصور کرده است اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کارگزاران و کارمندان دولت محسوب می‌شوند؛ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهیختگان کشور محسوب می‌شوند نه گماشته آقای روحانی؛ رئیس‌جمهور باید در ادبیاتش تجدیدنظر کند.

903 نمایش

نظر دادن