تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 شهریور 1398 ساعت 15:02

شهرداری تهران تنها به عزل پیمانکاران خاطیِ تابلو‌های شهدا بسنده کرد! + ویدئویی برای اثبات «لزوم برخورد با مدیران و مسببان اصلی»

رئیس مرکز ارتباطات با انتشار ابلاغیه‌ی جدید شهردار تهران در مورد تابلوهای معابر از عزل پیمانکاران خاطی خبر داد.  

به گزارش خبرنگار آخرین نیوز، پیشتر علی اکبر رائفی پور، تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی، موضوع حذف احتمالی شهدا از کتب و مدارس و جامعه را گوشزد و پیش بینی کرده بود.

رائفی پور معتقد بود که جریانی در کشور درصدد اجرای آرام و نرم سند 2030 و تربیت نسل آینده به سبک این سند هستند.

یکی از مواردی که جزو خطوط قرمز سند 2030 است، فرهنگ شهادت و ایثار و جهاد می باشد؛ یعنی فرهنگ امام حسین(ع) ؛ دقیقاً همان فرهنگی که سبب پیروزی های اخیر جبهه مقاومت علیه کفر شده است!

جوانان جهادی و انقلابی ایران برای دفاع از اسلام و وطن، مدافع حرم شده اند و جان خود را فدای اسلام می کنند، آنگاه برخی مدیران و مسئولان درصدد حذف فرهنگ امام حسین (ع) هستند تا بتوانند خواسته یا ناخواسته به جبهه کفر کمک کنند و مقاومتِ جبهه حق را بشکنند!

بیانات رهبر انقلاب درباره حذف نام شهدا از معابر

 

بر این اساس و موارد بسیار دیگر، این موضوع رشته دراز دارد و نباید با یک عزل پیمانکار تمام شود و باید مسببان اصلی توسط قوه قضاییه مورد پیگرد قرار گیرند.

ویدئو و پیش بینی دقیق رائفی پور در این باره را در ادامه ببینید:

 

عزل پیمانکاران خاطیِ تابلو‌های شهدا در تهران!

 غلامحسین محمدی در حساب توییتری  خود با انتشار نامه شهردار تهران نوشت: شهردار تهران در بخشنامه‌ای بار دیگر بر حفظ و اعتلای نام شهدای گرانقدر در نامگذاری ‌ها و رفع اشکالات احتمالی در تابلوهای نصب شده در اماکن و معابر تاکید کرد و همانطور که پیش از این گفتیم این کمترین دین ما به ایثار شهدای والا مقام است.

وی نوشت: شهردار تهران با ابلاغ بخشنامه‌ای مقرر کرد به منظور حفظ و اعتلای جایگاه والای شهدای گرامی به موجب این بخشنامه موکدا تاکید می‌گردد نظارت دقیق بر رفع اشکالات احتمالی تابلوهای نصب شده در کلیه اماکن ، معابر و فضاهای شهری که مزین به نام شهدای عزیز می‌باشد صورت پذیرفته و تمهیدات و تدابیر لازم در این خصوص بکار گرفته شود.

محمدی در توییت خود نوشت: بر اساس بخشنامه شهردار تهران مقرر شد: کلیه پیمانکاران خاطی پس از شناسایی و وصول گزارشات لازم و اثبات تخلف معزول گردند، نباید سهو و بی دقتی ماموران خاطی باعث ایجاد نگرانی برای شهروندان در مساله‌ی ملی و دینی اعتلای نام و یاد شهدای گرانقدر شود.

1854 نمایش

نظر دادن