تاریخ انتشار: شنبه, 16 شهریور 1398 ساعت 09:46

ادعای نتانیاهو: ایران برای حمله به ما برنامه ریزی می کند

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که کشورهای عربی طرفدار عادی سازی روابط با این رژیم هستند. او همچنین با تکرار اتهامات خود علیه ایران ادعا کرد که ایران برای حمله به ما و حمله به بسیاری از همسایه های ما در منطقه برنامه ریزی می کند و ما باید علیه فعالیت های ایران در منطقه اقدام کنیم.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که کشورهای عربی طرفدار عادی سازی روابط با این رژیم هستند.

به گزارش روز جمعه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، نتانیاهو گفت: عادی سازی روابط با ما درحال افرایش است. بسیاری در جهان عرب در سطح رهبران و مردم می دانند که اسرائیل دیگر دشمن آن ها نیست بلکه یک متحد اصلی در مقابل ایران است.

وی اضافه کرد: بسیاری از رهبران عرب می دانند که باید در زمینه های تجارت، فناوری، انرژی، آب و امنیت با اسرائیل رابطه برقرار کنند.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که مردم عادی کشورهای عربی برپایی روابط با اسرائیل را تایید می کنند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی برقراری روابط با رژیم صهیونیستی را قبول ندارند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار اتهامات خود علیه ایران ادعا کرد که ایران برای حمله به ما و حمله به بسیاری از همسایه های ما در منطقه برنامه ریزی می کند و ما باید علیه فعالیت های ایران در منطقه اقدام کنیم.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بسیار تلاش می کند روابط خود را با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس عادی کند.

ماه گذشته رژیم صهیونیستی میزبان شش روزنامه نگار از کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی بود. این موضوع با واکنش شدید اصحاب رسانه در کشورهای عربی و همچنین فلسطینان روبه رو شد.

از سوی دیگر برخی از کشورهای عربی و در راس آن عربستان، امارات و بحرین طی ماه های اخیر اقدام های زیادی برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها انجام داده اند.

در همین راستا، منامه پایتخت بحرین چند هفته پیش میزبان نشستی درباره بخش اقتصادی طرح آمریکایی- صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» بود. طرحی که کاملاً ضد فلسطینی است و بسیاری از حقوق مردم فلسطین در آن نادیده گرفته شده است. ‌

منبع: ایرنا

704 نمایش

نظر دادن