تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 خرداد 1398 ساعت 10:30

رائفی پور: در انتخابات مجلس شرکت نخواهم کرد، اما حالا که نگران هستید «برایتان آشی پخته ام با یک وجب روغن!» + عکس

درحالی که خود علی اکبر رائفی پور با انتشار عکس خود در کنار یاسر جبرائیلی و وحید یامین پور صراحتاً اعلام می کند که به هیچ وجه در انتخابات شرکت نخواهد کرد، یک سایت خبری تفریحی از این عکس دقیقاً برداشت 801 درجه ای خلاف واقع را به خورد مخاطبان خود داد!

به گزارش آخرین نیوز، شرکت نکردن رائفی پور در انتخابات بارها توسط وی تکذیب شده است، ولی عده ای از محبوبیت این کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی در بین جوانان ایرانی به قدری عصبانی هستند که حاضرند دست به هر بداخلاقی بزنند تا شاید بتوانند با نمایش ساختگی و وارونه، سخنرانی های امثال استاد پناهیان، رائفی پور، حسن عباسی و غیره را از رونق بی اندازند.

سایت خبری تفریحی برترینها با انتشار عکس زیر نوشته است! : «عکسی از رائفی‌پور، یامین‌پور و یاسر جبرائیلی در حال غذا خوردن در فضای مجازی منتشر شده است که برخی، گرد هم آمدن این سه شخصیت مشهور اصولگرا را نشان از احتمال کاندیداتوری برای انتخابات آینده مجلس می دانند! البته این‌ گفته ها فقط حدس و گمان بوده و از سوی کسی تایید و یا تکذیب نشده است. یاسر جبرائیلی پژوهشگری اقتصادی و یکی از منتقدین سرسخت برجام می باشد.»

این سایت با اطلاع از اینکه رائفی پور در توئیت خود صراحتاً این موضوع را تکذیب کرده است، بازهم در آماده سازی ذهنی و القای ادعای غلط در ابتدا گردآمدن این شخصیت ها را به انتخابات مجلس نسبت می دهد! سپس این موضوع را حدس معرفی می کند.

بهتر این بود که این سایت با رعایت اخلاق توئیت رائفی پور را در کنار حدس و گمان خود منتشر می کرد تا خواننده تصمیم بگیرد.

پیشتر علی اکبر رائفی پور خطاب به منتقدان باهوش! خود یادآور شده بود که برای شرکت در انتخابات مجلس نیازی نیست که استان به استان و شهر به شهر برای سخنرانی رفت چون انتخابات «مجلس» است!

3967 نمایش

نظر دادن