AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 خرداد 1398 ساعت 08:32

خیزش مجازی حیدری و منتظری علیه مهدی رحمتی +تصویر

پیام خسرو حیدری در حمایت از پژمان منتظری خون رحمتی را به جوش آورده و او را وادار به واکنش کرده است.

غفلت مدیران استقلال در تمدید قرارداد با پژمان منتظری باعث شد تا مدافع محبوب و با سابقه آبی‌ها تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد. منتظری با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت:

پژمان منتظری از تعلل مدیران استقلال برای گفتگو و تمدید قرارداد ناراضی است و همین باعث شده تا خداحافظی‌اش با باشگاه محبوبش را اعلام کند.

پژمان منتظری با استقلال خداحافظی کرد

بعد از این اتفاق خسرو حیدری در حمایت از او متنی را در صفحه اینستاگرامنش منتشر کرد و حضور منتظری را برای کوتاه شدن دست مافیا از استقلال لازم دانست

خسرو حیدری نوشت:

سلام خدمت هواداران عزیز

ویا حواشی و قدرت مافیا دست بردار نیست کاپیتانمان پژمان بایدبماند و این یعنی هنوز جای امید برای پاکسازی هست، در آخرین کنفرانس گفته بودم که از این پس جلوی دشمنان تیم میمانم و آن‌هایی که باید بروند خودشان محترمانه بروند، دیگر نقاب از چهره‌های چه بازیکن، چه مشاوران و حتی برخی مدیران برداشته شده و هواداران دنبال شناسایی زالو صفتان نیستند،

هر چند که هر روز تعدادشان بیشتر میشود، فقط کافیست هواداران خود واقعیشان را نشان دهند و با حمایت‌های واقعی با حضورشان دستِ مافیا را قطع کنند، زیرا قدرت اتحاد هواداران واقعی بیشتر از مافیاست، این تیم متعلق به هواداران است نه ارث پدری عده‌ای خاص، خدا را شکر که هواداران برای شناسایی راه را درست رفتند و حالا باید منتظر پاک سازی باشیم، شما حمایت کنید، من و امثال من تنهایتان نمی‌گزاریم

انشاالله استقلال به جایگاه واقعی اش میرسد
استقلال قهرمان آسیا

پژمان منتظری با استقلال خداحافظی کرد

سید مهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران هم پست معناداری را در اینستاگرام منتشر کرد. او در این پست نوشت :

«هواداران عزيز و دوست داشتني، من اگر در ٢ ماه گذشته سكوت كرده بودم، به خاطر اين نبود كه حرفي نداشتم، بلكه نميخواستم آرامش تيم بهم بخورد اما متاسفانه از اين سكوت من سوء استفاده مي شود و احساس مي كنم بايد به تك تك ابهامات و سوالات جواب بدهم و چهره يك عده آدم از خدا بي خبر را براي هواداران واقعي نمايان كنم . يا علي » برای این متن، او ویدیویی از سریال مختارنامه و دیالوگ تاثیرگذار فریبرز عرب نیا در نقش مختار را انتخاب کرده بود که مربوط به قسمت آخر این سریال و پیش از کشته شدن مختار بدست مخالفان بود.

پس از استوری ها و پست های بازیکنان فعلی و سابق استقلال که امروز پژمان منتظری و خسرو حیدری منتشر کردند و فرهاد مجیدی هم تصویری از تماس واتساپی اش با پژمان منتظری، منتشر کرد، سید مهدی رحمتی هم وعده افشاگری علیه جریاناتی داد که در گردانندگانش را عده ای از خدا بی خبر می داند. باید دید رحمتی به چه صورتی افشاگری خواهد کرد.

پژمان منتظری با استقلال خداحافظی کرد

مهدی رحمتی البته بی پرده تر از خسرو حیدری نسبت به این صحبت ها واکنش نشان داد و در مطلبی که در استوری اینستاگرام خود قرار داد نوشت:

"آقای بازیکن، هم تیمی و کسی که تا امروز حرمت نون و نمک توی اردوها رو نگه داشتم؛

مافیا، زالو صفت و ... را باید روزی می گفتید که من پیکان بودم و اون بنده خدا توی خونت بود و سرمیز بهش قرمه سبزی تعارف می کردی یا بالا سر خانومت تو بیمارستان موقع زایمان بچت بود و خودت نبودی.

برادر من شاید یک عده حرفتو باورکنن ولی من هرگز.

من اونقدر مرد هستم که مستقیم حرف بزنم.

ادامه دارد..."

خیزش مجازی حیدری و منتظری علیه مهدی رحمتی

منبع: برترینها

1616 نمایش