تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 اسفند 1397 ساعت 15:50

هدایتی در دادگاه: در عمرم ارز ۴۲۰۰ تومانی نگرفته‌ام/ در ۸ سال دفاع مقدس، حضور موثر داشتم

هدایتی در بخشی از دفاعیات خود، گفت: من در تمام دوران عمر خود ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت نکرده‌ام. با توجه به سابقه فعالیت خود یار و یاور جمهوری اسلامی بودم و در هشت سال دفاع مقدس حضور موثر برای کمک به نظام داشتم. اگر مشهور نبودم نمی‌توانستم از بانک سرمایه یا هر بانک دیگر وام بگیرم؟ اینکه قبل از دیگران به اتهامات من رسیدگی شده است شاید از توفیقات من باشد. من ملکی را خریداری کردم و تمام لوایح و مستندات خود را مکتوب تقدیم دفتر شما کردیم.

پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم دیگر به اخلال در نظام اقتصادی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، قاضی مسعودی مقام در ابتدای این جلسه، پس از تفهیم مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین دادرسی کیفری به متهمین حاضر در جلسه، اظهار کرد: جلسه دادگاه رسمی است. در جلسه قبل آقای حسین هدایتی دولابی بخشی از دفاعیات خود را در قالب آخرین دفاعیات بیان کردند.

وی، از هدایتی پرسید: دفاعیات دیگری دارید؟

هدایتی پاسخ داد: بله

قاضی مسعودی مقام تاکید کرد: شما و آقای موسوی نژاد خطاب به هم مطالب را مطرح نکنید و سعی کنید به اختصار توضیحات خود را بیان کنید.

هدایتی تصریح کرد: نیامدن آقای یقینی و اتهامات سایر متهمین به نوعی منعکس شده است که همه مسئولیت‌ها بر گردن من نهاده شده است. اینکه چرا ایشان در دادگاه حاضر نمی‌شود کم لطفی است.

وی در بخشی از دفاعیات خود، گفت: من در تمام دوران عمر خود ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت نکرده‌ام. با توجه به سابقه فعالیت خود یار و یاور جمهوری اسلامی بودم و در هشت سال دفاع مقدس حضور موثر برای کمک به نظام داشتم. اگر مشهور نبودم نمی‌توانستم از بانک سرمایه یا هر بانک دیگر وام بگیرم؟ اینکه قبل از دیگران به اتهامات من رسیدگی شده است شاید از توفیقات من باشد. من ملکی را خریداری کردم و تمام لوایح و مستندات خود را مکتوب تقدیم دفتر شما کردیم.

هدایتی با اشاره به روند رسیدگی پرونده‌اش در دادگاه کیفری۲، خاطرنشان کرد: زمانی که من بازداشت شدم به قرار اعتراض کردم مبنی بر اینکه اگر وام گیرنده اقساطش را با تاخیر پرداخت کرده باشد جنبه کیفری دارد؟ مبلغ بالا و پایین و اظهار نظر کارشناس جرم است؟

858 نمایش

نظر دادن