تاریخ انتشار: شنبه, 25 اسفند 1397 ساعت 11:33

جمعیت منطقه 22 از مرز 500 هزار نفر گذشت!

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران می‌گوید افق جمعیتی در منطقه 22 شهرداری تهران 380 هزار نفر بوده است ولی اکنون جمعیت این منطقه با توجه به ساخت و سازهایی که صورت گرفته از مرز 500 هزار نفر گذشته است.

زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با پانا درباره مشکلات منطقه 22 شهرداری تهران و کمبود فضای آموزشی در این منطقه اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد ساخت و ساز بی‌رویه و بیش از حد ساختمان‌های مسکونی و تجاری است که باعث شده جمعیت منطقه از آنچه که برای آن پیش‌بینی شده بود، فراتر برود و زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات به شهروندان آنگونه که باید فراهم نباشد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به کمبود فضای آموزشی در منطقه 22 تصریح کرد: زیرساخت‌هایی که در منطقه 22 شهرداری تهران باید برای فضای آموزشی در نظر گرفته می‌شد به فضای مسکونی و تجاری تبدیل شده است و ما در تلاش هستیم که مشکلات این منطقه کاهش یابد. البته نمی‌توانیم برای فضای آموزشی کاری کنیم و فقط می‌توانیم فضا را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

وی اضافه کرد: شهر تهران یکی از محروم‌ترین شهرها از نظر مدرسه‌سازی است و نیاز است که خیرین مدرسه‌ساز به مناطقی از جمله 11، 12و 22شهرداری تهران بیشتر و ویژه توجه کنند زیرا هم‌اکنون هزار مدرسه فرسوده در شهر تهران وجود دارد.

572 نمایش

نظر دادن