AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 اسفند 1397 ساعت 08:47

فرمانده نیروی دریایی سپاه: اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی پای نظام نوشته شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: غیورمردان جنوبی با وجود فشارهای اقتصادی، معیشتی و مشکلات مادی همچنان دوستدار و حافظ انقلاب اسلامی هستند و ما اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی پای نظام نوشته شود.

به گزارش سپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در نخستین تجمع بسیج دریایی جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک افزود: بسیج دریایی در محدوده دوهزار و ۲۰۰ کیلومتری سواحل هرمزگان و حوزه استحفاظی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: بسیج دریایی ادامه بسیج مستضعفان است که برای صیانت از حقوق صیادان، تقویت امنیت پایدار و مردم محور و دفاع و حفظ سواحل در برابر بیگانگان تشکیل شده است.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه ساحل‌نشینان طلایه‌دار حراست از آب‌های نیلگون خلیج فارس هستند، خاطرنشان کرد: برای دفاع از معیشت صیادان همه تهدید و تخریب‌ها را به جان می‌خریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بسیج دریایی روند بازگشت لنج و قایق‌های ایرانی به خلیج فارس را دنبال می‌کند، عنوان کرد: هیچ کشتی صیادی اجازه صید ترال در آب‌های کمتر از ۱۲ مایل را ندارد و این نوع صید در خلیج فارس ممنوع است.

دریادار تنگسیری بیان کرد: غیور مردان جنوبی با وجود فشارهای اقتصادی، معیشتی و مشکلات مادی همچنان دوستدار و حافظ انقلاب اسلامی هستند و ما اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی پای نظام اسلامی نوشته شود.

924 نمایش