AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 22 دی 1397 ساعت 14:26

گاف «رسانه های سکولار» در حمله به رائفی پور! + ویدئو

قیمت امروز این کالا با زمان خریداری آن که قطعاً به زمان قبل از بالا رفتن دلار بر می گردد، بسیار متفاوت است و این نوع از هجمه هم غیر حرفه ای است و هم غیر اخلاقی.

به گزارش آخرین نیوز، یکی از سایت های تفریحی خبری که اخبار روز کشور را نیز پوشش می دهد، با انتشار عکسی از تبلت مورد استفاده استاد علی اکبر رائفی پور، به این کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی انتقاد و حمله کرد.

این سایت با انتشار مطلبی با عنوان "استاد رائفی پور هستند با تَبلت ۲۸ میلیونی" نوشت:

«رائفی پور را که می شناسید، نظریات غامض و پیچیده اش بارها خبرساز شده. او البته در مسائل سیاسی هم نظریات متفاوتی دارد، حالا اما چیزی که از او سوژه شده، تبلت میلیونی اش است، به هر حال همه او را به عنوان یکی از سردمداران مبارزه با استکبار می شناسیم و چنین رفتار امپریالیستی به او نمی آید! شاید هم این دست آویز بدخواهانش باشد که قصد تخریب او را کرده اند، کسی چه می داند!»

این سایت که از سایت های زنجیره ای سکولار فعال در کشور می باشد، همواره در تیترهای خود به جریان انقلاب و جهادی حمله و انتقاد می کند.

جالب اینکه رسانه های دیگر همسو با این سایت هم عیناً همین خط را رفتند؛ همان خطی که امثال «مسیح علینژاد» و «صدای آمریکا» و از این دست شبکه ها همواره رفته اند!!!

 

استاد علی اکبر رائفی پور کیست؟

این روزها ویدئوهای روشنگرایانه علی اکبر رائفی پور در شبکه های اجتماعی همواره پربازدیدترین و محبوبترین ها هستند؛ این استاد مسائل سیاسی و اجتماعی و دینی تمام تحولات کنونی ایران و جهان را با اسناد کاملاً محکم و منطق اسلامی به چالش می کشد لذا چون وی نمونه واقعی یک "آتش به اختیار" در فضای مجازی است، دشمنان داخلی و خارجی جریان انقلاب و جهادی همواره طی سال های اخیر به این استاد حمله ور شده اند تا از محبوبیتش بکاهند.

تمسخر اهداف انقلابی، حمله به رابطه ایران و فلسطین، حمله به تحرکات استراتژیک ایران در منطقه که نقش بسیار مهمی در امنیت امروز کشورمان داشته است، از دیگر مسائلی است که این سایت و همفکران آن همواره با تیترهای منفی خود، به آنها حمله نرم از خود نشان می دهند.

اکنون این گونه سایت ها پا را فراتر گذاشته و کسانی را که در زمینه روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه، به صورت کاملا قانونمند و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری «آتش به اختیار» عمل می کنند را با تیترهای دوپهلو و مسائل حاشیه ای مورد تمسخر قرار می دهند تا شاید نگاه ها از این اشخاص به مسائل دیگر پرت شود!

بهتر است مدیران اینگونه سایت ها هم بدانند که در رسانه های کشور نیز هستند رسانه هایی که به صورت کاملا مستند و قانونمند، «آتش به اختیار» عمل می کنند و حاضران جان خود را برای جریان انقلابی و جهادی که امروزه از هر زمان دیگری راسخ تر عمل می کند را فدا کنند.

 

و اما درمورد حمله اخیر این سایت سکولارِ تفریحی به علی اکبر رائفی پور ...

اولاً قیمت امروز این کالا با زمان خریداری آن که قطعاً به زمان قبل از بالا رفتن دلار بر می گردد، بسیار متفاوت است و این نوع از هجمه هم غیر حرفه ای است و هم غیر اخلاقی.

البته جالب تر اینکه  core i 5 128 را هم corei7 256 حساب کرده اند!

ثانیا توضیح سال گذشته استاد رائفی پور در این زمینه را در ادامه ببینید.

 

2184 نمایش