تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 دی 1397 ساعت 06:42

محمود علوی: «اسماعیل بخشی» در دوران بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشد

علی نجفی خوشرودی اظهار داشت:وزیر اطلاعات و مدیران آن وزارت در جلسه امروز کمیسیون ضمن ارائه گزارش از روند و اقداماتی که منجر به دستگیری و بازداشت آقای بخشی شده تأکید نمودند که به هیچ وجه نامبرده در دوره بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.

علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با خانه‌ملت در خصوص جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی گفت:در این نشست که با حضور امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونین و مدیران آن وزارت تشکیل شد گزارش عملکرد بودجه وزارت دفاع در سال 96- 97 و وضعیت بودجه آن آن وزارت در سال 98 مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای کمیسیون بر تقویت بنیه دفاعی و همچنین اهتمام ویژه به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح تأکید کردند.

وی افزود:در بخش دوم جلسه کمیسیون با حضور علوی وزیر اطلاعات و همکاران ایشان ادعاهای اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه در دوره بازداشت،بررسی شد و وزیر اطلاعات تصریح کرد که کار اطلاعاتی با قاطعیت در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می‌شود. همچنین ضرورت تفکیک اقدامات ضد امنیتی با پیگیری مطالبات صنفی ، اهتمام به رفع زمینه‌های پیدایش نارضایتی اجتماعی از طریق کاهش مشکلات کارگران و ضرورت تنویر افکار عمومی از اهم مواردی بود که از سوی اعضای کمیسیون مورد اشاره قرار گرفت.

440 نمایش

نظر دادن