AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 آذر 1397 ساعت 14:00

پزشکیان در واکنش به قاضی‌پور: ترسوها خود را به کوچه علی چپ می‌زنند

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این که سیاست‌های غلط ما عامل فقر و گرسنگی و بدبختی است، گفت: ترسو کسانی هستند که از فقر و گرسنگی دفاع می‌کنند.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی لایحه CFT در واکنش به تذکر نادر قاضی‌پور اظهار کرد: بحث آقای قاضی‌پور توهین بود این که ما فکر کنیم ما نترس هستیم و دیگران ترسو هستند گذشته و سابقه افراد مشخص است که چه کسی در جبهه بوده و شهید داده و اسیر شده و چه کسی خواب بوده است. این که ما جو را به گونه‌ای نشان دهیم که برخی ترسیده اند این حرف‌ها در مجلس مسخره است.

وی اضافه کرد: روندی که طی می‌شود به گونه‌ای است که می‌خواهیم هیچ تاجری نتواند تجارت کند و هیچ صنعت‌گری نتواند کار کند یا هیچ پولی نتواند معامله شود. این چه ربطی دارد که کسی ترسیده است، ما قرار است در این مملکت تصمیم بگیریم که خود را تحریم نکنیم. این حرف و شعار است که عده‌ای ترسیده‌اند.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: ترسو کسانی هستند که در این مملکت زندگی می‌کنند، فقر و بدبختی و گرسنگی به وجود می‌آید و خود را به کوچه علی چپ می‌زنند و پشت تریبون از فقر و گرسنگی دفاع می‌کنند. عامل فقر و گرسنگی و بدبختی سیاست غلط ماست که باید اصلاح شود.

پزشکیان یاد آور شد: عامل این موضوع کسانی هستند که ندانسته و ناآگاهانه فریاد می‌کشند نه کسانی که بر اساس آگاهی می‌خواهند از سرنوشت کشور دفاع کنند. این چه ربطی به کاپیتولاسیون دارد. در آنجا سگ آمریکایی هم محترم است. ولی اینجا هم ما می‌گوییم قانون تصویب کنیم و سرمایه گذار و تاجر تسلیم نشود. ما در مجلس با قدرت ایستاده‌ایم و رای می‌دهیم تا مردم بدانند چه کسی این وضع اقتصادی را برایشان به وجود آورده است.

907 نمایش