AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 آبان 1397 ساعت 16:00

روش جالب و کاربردی تشخیص روغن زیتون خالص فرابکر

پیش از خرید روغن زیتون حتی از خود رودبار گیلان، حتما روغن زیتون خالص فرابکر را بشناسید تا به سلامتی واقعی برسید و از فواید این نوع روغن به صورت کامل بهره ببرید.  

بر اساس استانداردهای ارزیابی حسی شورای بین المللی زیتون، روغن زیتون حداقل باید شرایط زیر را داشته باشد:

1. رنگ زرد تا سبز مایل به زرد ( توجه داشته باشید که اغلب روغن زیتون های بازاری و چه غیرشرکتی اغلباً سبز است که به هیچ وجه خوب نیست)

2. بوی میوه، سیب، گوجه فرنگی و یا علف تازه ( توجه داشته باشید که روغن زیتون باید بودار باشد اما نه بوی بد بلکه باید بوی خوب داشته باشد.)

3. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون در دهان ریخته، با هوا آن را پایین می بریم تا 5 می شماریم؛ سپس با تنگ کرده مجاری دهان، با شدت هوا را تنفس می کنیم، در انتهای گلو تلخی، تندی و تیزی احساس کرده که پس از یک دقیقه تلخی، تندی و تیزی از بین رفته و بسیار خوشمزه می شود. جالب است در دهان با روغن زیتون خالص فرابکر احساس ماسیدگی نمی کنید.

حتماً روغنی که در منزل دارید تست کنید، حتی روغنی که دوست یا برادرتان معرفی می کند!

آیا می دانید؟

تلخی و تندی روغن زیتون خالص فرابکر مربوط به ترکیبات مفید و ارزشمندی بنام پلی فنل ها می باشد که آنتی اکسیدانی بسیار قوی برای مبارزه با بیماری ها و برخی سرطان ها می باشد.

اکثر مصرف کنندگان مدیترانه ای قبل از خرید این تست را جهت اطمینان انجام می دهند.

برخی خواص روغن زیتون خالص فرابکر:

علاوه بر درمان قطعی یبوست و کبد چرب؛ 

1. کلسترول بد (LDL) را کاهش و کلسترول خوب (HDL) را اقزایش داده، در نتیجه با جلوگیری از گرفتگی عروق مانع سکته های قلبی و مغزی می شود.

2. سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان جهت جلوگیری از برخی سرطان ها

3. بهترین روغن برای سفره دیابتی هاست چون تری گلیسیرید را کاهش و قند خون را کنترل می کند.

4. فشار خون را تنظیم و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

5. با مصرف ناشتای روزانه یک قاشق غذاخوری همراه با لیموترش تازه برخی از سنگ های صفرا را از بین می برد.

6. از نرمی استخوان در کودکان و پوکی استخوان در بزرگسالان جلوگیری می کند.

منبع: مجله شماره 13 به نقل از انجمن تحقیقات روغن زیتون ایالت کالیفرنیا 2000 - 2014

لطفا به جای سس های خطرناک: از روغن زیتون فرابکر به همراه سرکه سیب یا لیموترش تازه، آویشن و فلفل در سالاد استفاده کنید. ( توجه داشته باشید این ترکیب، به شرط اینکه روغن زیتون خالص فرابکر خوشبو در آن استفاده شود قطعاً از تمام سس های مضر از قبیل هزار جزیره و فرانسوی و غیره بسیار خوشمزه تر خواهد بود؛ بدون شک)

 

بزدوی فروشگاه محصولات سالم زیر نظر مستقیم مجموعه آخرین نیوز در راستای رساندن سالم ترین نوع محصول ایرانی به دست ایرانیان راه اندازی خواهد شد.

این فروشگاه در نظر دارد که محصولات سالم را به دست مردم و عطاری ها و فروشگاه های کشور برساند تا ان شا الله به سمت جامعه سالم و بدون بیماری پیش رویم.

 

محصولات موجود و شناسایی شده مناسب و سالم ایرانی توسط مجموعه ما تا به امروز:

1. روزغن زیتون خالص فرابکر با تائیدیه ارگانیک ایران و اروپا

2. عسل شیر طبیعی ( به روش منحصر به فرد تغذیه زنبور با عسل+شیر+جنسینگ+میخک+دارچین+زعفران+گرده گل+ ژل رویال) این محصول چون توسط زنبور تهیه می شود لذا فاسد نمی شود چون عسل شیر طبیعی است!

 

اطلاع از قیمت از طریق شماره های زیر:

09389660516

09194016346

2907 نمایش