تاریخ انتشار: جمعه, 25 آبان 1397 ساعت 17:27

تشییع پیکر نوربخش و تاج‌الدین در بیمارستان میلاد تهران

مراسم تشییع پیکردکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی پارلمانی سازمان که روز گذشته در یک سانحه رانندگی در استان گلستان درگذشتند، از دقایقی پیش در سالن اصلی بیمارستان میلاد تهران برگزار شد.

مراسم

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری، در این مراسم در سخنانی با قرائت آیه انالله و انا الیه راجعون گفت: شهادت امام عسکری و درگذشت دو مدیر ارزشمند جمهوری اسلامی ایران را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: برادر عزیز و خدمتگزار دکتر نوربخش عمر پرخیر و برکت خود را به عنوان پزشک متعهد مردم‌دوست و خدمتگزار صرف کرد و تا آخرین لحظه حیات در خدمت اقشار محروم بودو عاشق مستضعفین و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی بود و یک لحظه از خدمت کوتاهی نکرد و آخر هم درهمین مسیر جان خود را ازدست داد.

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه مرحوم تاج‌الدین نیز از نیروهای خدوم، نماینده دو دوره مردم اصفهان در مجلس، فردی دلسوز و زجر کشیده بود و خانواده‌ای شریف داشت، گفت: او هم در راه خدمت به محرومین جان خود را از دست داد. این ضایغه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهوری، خانواده تامین اجتماعی، جامعه کارگران، و خانواده‌های شریف ایشان تسلیت عرض می کنم.»

سید مرتضی نوربخش پدر مرحوم نوربخش امروز در جمع سوگواران گفت: پسرم پاک به دنیا امد، پاک زیست و پاک رفت.
وی افزود: ایشان همواره به فکر خدمت به مردم بود و دوران دانشجویی خود را که مقارن با دوران دفاع مقدس بود در بیشتر عملیات حضور داشت و صادقانه جنگید.

وی ادامه داد: پدر در زمان حیات خود به عنوان پزشک و کارمند در سازمان تامین اجتماعی ابتدا به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی یزد، همواره خدمت کرد و دغدغه ای جز این نداشت.

در این مراسم جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان لشگری و کشوری از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، علی ربیعی وزیر سابق رفاه، ایرج فاضل رئیس سازمان نظام پزشکی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، مقیمی استاندار تهران، علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر، ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، حسینعلی امیری، معاون رئیس جمهور، موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، سیف، رئیس سابق بانک مرکزی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، رئیس سازمان غذا و دارو، مسعود نیلی ، مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی، عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، جلودارزاده و بادامچی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، رحمت الله حافظی رییس اسبق تامین اجتماعی، دبیر کل و معاون جوانان هلال احمر حضور دارند.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسوولان این وزارتخانه روز گذشته سفر کاری به استان گلستان داشت که در مسیر، خودرو همراهان وی در حومه گرگان بر اثر برخورد با تریلر صدمه دید. در این سانحه، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین، معاون امور مجلس این سازمان ر اثر شدت جراحات واردشده در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جان باختند.

850 نمایش

نظر دادن