تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 آبان 1397 ساعت 13:02

پارکینگ آزادی پُر شد، جمعیت همچنان می‌آید + عکس

استقبال غیرمنتظره هواداران پرسپولیس در صبح بازی این تیم و السد قطر، باعث غافلگیری مسئولان شد.

مهر: دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ساعت ۱۸:۳۰ امروز بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. با این حال هواداران سرخپوشان پایتخت استقبال زیادی برای تماشای بازی از صبح امروز داشتند.

درحالی‌که بیش از 6 ساعت تا آغاز بازی باقی مانده بود، حدود 30 هزار تماشاگر اطراف ورزشگاه آزادی حضور داشتند؛ همین امر سبب شد تا مسئولان از ساعت ۸ صبح امروز درب غربی ورزشگاه را به روی آنها باز کنند تا بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

پارکینگ آزادی پُر شد، جمعیت همچنان می‌آید

اغلب پارکینگ‌های ضلع غربی و شرقی ورزشگاه آزادی در حال تکمیل ظرفیت هستند و این موضوع باعث ترافیک در خیابان‌های اطراف شده است.

پارکینگ آزادی پُر شد، جمعیت همچنان می‌آید

تعدادی از بوقچی‌های پرسپولیس با آوردن بلندگو، به هواداران این تیم اعلام می‌کنند که انرژی خود را قبل از بازی بیهوده هدر ندهند تا بتوانند سرخپوشان را در طول ۹۰ دقیقه بازی حساس مقابل السد تشویق کنند.

پرچم‌های بزرگ کانون هواداران پرسپولیس پس از اجازه مسئولان ورزشگاه آزادی، در حال ورود به ورزشگاه است تا در ابتدای بازی، شاهد رونمایی آن باشیم.

چند نفر از مسئولان فدراسیون فوتبال برای بررسی و نظارت هر چه بیشتر در خصوص این بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

یک دستگاه اتومبیل حامی ناظران ویژه کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وارد ورزشگاه آزادی شد تا گزارشی را از نحوه ورود هواداران پرسپولیس به استادیوم آزادی تهیه کند.

عملیات ترمیم و تعمیر ورزشگاه آزادی که در روزهای گذشته به شدت در حال انجام بود، امروز متوقف شد.

حضور مأموران نیروی انتظامی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی مشهود است و جرثقیل‌های خودروبر بسیاری برای جابجایی خودروهای متخلف در خیابان مستقر هستند.

هواداران پرسپولیس هنگام ورود به ورزشگاه آزادی مورد بازرسی دقیق قرار می‌گیرند؛ آنها حق بردن هیچ‌گونه وسیله‌ای مانند بطری آب‌معدنی، فندک و حتی ساندیس به ورزشگاه ندارند.

تجمع زودهنگام پرسپولیسی‌ها در آزادی
تجمع زودهنگام پرسپولیسی‌ها در آزادی

بازار سیاه بلیت‌فروشی از همان ساعات اولیه در اطراف ورزشگاه به چشم می‌خورد و دلالان قیمت طبقه اول را بین ۱۵۰ الی ۵۰۰ هزار تومان اعلام می‌کردند.

ورودی بازیکنان و خبرنگاران به داخل ورزشگاه آزادی، مرمت شده بود تا مسئولان ورزشگاه آمادگی خود را به رخ مدیران AFC برای برگزاری بازی فینال بِکِشند.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه آزادی

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه آزادی

1102 نمایش

نظر دادن