تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 آبان 1397 ساعت 13:01

انهدام ۳ تیم تروریستی طی چند روز گذشته در خوزستان

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ۳ تیم تروریستی را در چند روز گذشته در استان خوزستان شناسایی کردیم، گفت: به ادعای بازداشت‌شدگان، آنان قصد انجام اقدامات انتحاری، آسیب و به شهادت رساندن بخشی از زائران را داشتند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی صبح امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز اخیر سه تیم تروریستی در خوزستان شناسایی و 15 نفر دستگیر شدند. به ادعای بازداشت‌شدگان، آنان قصد انجام اقدامات انتحاری، آسیب و به شهادت رساندن بخشی از زائران را داشتند که با نیت پاک زائران اباعبدالله (ع) و همت سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات افزود: تمامی تلاش‌های آمریکا با همراهی صهیونیست و در رأس آن آل‌سعود بر این است که کشور ما را با انواع و اقسام مختلف توطئه‌ها دچار مشکل کنند و با سرمایه‌گذاری روی جریان‌های تجزیه‌طلب و تکفیری آن را به انجام اقدامات تروریستی تشویق می‌کنند اما به حمدالله از هر 100 اقدام امنیتی که در تلاش برای انجام آن بودند 99 مورد آن کشف و خنثی‌شده و این تعداد کشف تیم‌های تروریستی در سطح دنیا و در سطح دستگاه‌های اطلاعاتی بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: به‌جرأت می‌توان گفت در کشورهایی مانند فرانسه از هر 10 اقدام تروریستی تنها توانسته‌اند 5 یا 6 عملیات را کشف کنند و مابقی توسط تروریست‌ها عملیاتی شده است.

وزیر اطلاعات با تأکید بر آمادگی 100 درصدی سربازان گمنام امام زمان(عج) تصریح کرد: سربازان گمنام در این روزها، شب و روز نمی‌شناسند و برای آرامش مردم به‌طور شبانه‌روزی کار و تلاش می‌کنند و آمادگی صددرصدی وجود دارد که تمام کسانی که در تلاش برای انجام اقدامات تروریستی هستند را سرکوب کنند.

وی بابیان اینکه به‌طورمعمول هرساله کار، تلاش و کوشش در جهت حوزه زیرساخت‌ها برای عبور آسان و راحت زائران در حوزه زیرساختی در مرزها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هرساله از وضعیت مرز بازدید می‌کنیم و شاهد پیشرفت در حوزه خدمات و زیرساختی هستیم البته طبیعی است که تا نقطه مطلوب فاصله‌ داریم و همه باید تلاش و کوشش کنیم تا امکانات بیشتر و بهتری فراهم کنیم، باید به کارها شتاب بیشتری دهیم تا زائران با کمترین مشکل به راه خودشان ادامه دهند.

علوی تصریح کرد: طبیعی است مسیر سیدالشهدا، مسیری است که هر‌چه سختی آن بیشتر باشد اجر آن بیشتر است، ما باید به‌عنوان مسئولان و خدمتگزاران زائران، خادمان آنان باشیم و من از تمامی مسئولان استانی و شهرستان تشکر می‌کنم که در این مدت تمام تلاششان را به‌کار گرفتند تا وضعیت زائران بهتر از قبل شود.وزیر اطلاعات گفت: امید است که به بخش‌های دیگر غیر از زیرساختی نیز توجه بیشتر شود و به‌طور حتم به همت تمام عزیزان این مسائل رفع می‌شود و کار زائران با شدت و وضعیت بهتری دنبال و به انجام می‌رسد.

523 نمایش

نظر دادن