تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 مهر 1397 ساعت 15:20

سردار جعفری: پاسخ دندان‌شکنی به ربایندگان مرزبانان خود می‌دهیم

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه ناامنی در کشور یکی از اهداف دشمن است، گفت: نیروهای مرزبانی ما در میرجاوه را ابتدا بیهوش کرده و سپس آن‌ها را با خود بردند. ما هم پاسخ دندان شکن و سختی به آن‌ها می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، سردار محمدعلی جعفری در تشریح جزئیات ربایش تعدادی از نیروهای مرزبانی ایران در میرجاوه اظهار کرد: آن‌ها هر بار تلاش کردند با درگیری، برجک یا پاسگاهی را بگیرند ولی موفق نشدند ولی تنها راه را در این دیدند که کسی را نفوذ دهند و یک نفر از افراد آنجا را عوامل خود کنند.

وی ادامه داد: احتمالا مجبور شدند نیروهای رزمنده و مدافع برجک ما را بیهوش کرده و سپس با خود ببرند زیرا مطمئن بودند تا آنها زنده و هوشیار باشند نمی‌توانند این کار را بکنند. این هم هنر نیست و ما هم پاسخ دندان شکن و سختی به آن‌ها می‌دهیم.

فرمانده سپاه ادامه داد: موضوع ناامنی یکی از اهداف بسیار مهمی است که دشمنان مردم ما و در راس آن‌ها آمریکا، اسرائیل، رژیم آل سعود و برخی مزدوران امپرالیسم و نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند. ما از میزان برنامه‌ریزی، تلاش و سرمایه‌گذاری آن‌ها اطلاع داریم. آن‌ها می‌خواهند هر روز چنین اقداماتی در کشور ما انجام دهند ولی با تسلط و آمادگی ما، اکثر اقدامات آن‌ها خنثی می‌شود.

1281 نمایش

نظر دادن