تاریخ انتشار: شنبه, 27 مرداد 1397 ساعت 16:45

حکم «محمدعلی طاهری» تایید شد

وکیل مدافع سرکرده گروه عرفان حلقه از تایید و ابلاغ حکم محکومیت موکلش به ۵ سال حبس از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظراستان تهران خبر داد.

ایسنا: سید محمود علیزاده‌طباطبایی، وکیل مدافع سرکرده گروه عرفان حلقه در رابطه به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده «محمدعلی طاهری» در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر، گفت: امروز رای این پرونده ابلاغ شد و همان ۵ سال حبس تایید شد.

وی افزود: امیدواریم از طریق آزادی مشروط ایشان آزاد شوند و پرونده جمع شود. موکلم بیش از نصف ۵ سال مجازات را با در نظر گرفتن بازداشت موقت گذرانده‌ است. با قاضی پرونده صحبت کردیم و ایشان با این موضوع موافق هستند اما پیشنهاد آزادی مشروط باید از سوی زندان انجام شود.

محمدعلی طاهری سرگروه عرفان حلقه، ابتدا از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد که در نتیجه اعتراض به پرونده، رای صادره از سوی دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه همعرض صادر کننده رای نخستین یعنی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، ارجاع شد.

شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب نیز پس از رسیدگی به پرونده، این بار محمدعلی طاهری را به ۵ سال حبس محکوم کرد که در نتیجه اعتراض به رای صادره، پرونده برای تجدیدنظر خواهی به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان ارسال شد.

794 نمایش

نظر دادن