تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 تیر 1397 ساعت 12:15

واکنش رحیم‌پور ازغدی به جنجال‌های مربوط به «کیومرث ملک‌مطیعی» و «مائده هژبری»

حسن رحیم‌پور ازغدی با انتشار تصاویری از مرحوم "کیومرث ملک مطیعی" و "مائده هژبری" رقاص معروف اینستاگرام که توسط پلیس فتا چندی پیش بازداشت شد، به جنجال های مربوط به این خواننده معروف و همچنین دختر جوان رقاص واکنش نشان داد.

به گزارش آخرین نیوز، این کارشناسی مسائل دینی، سیاسی و اجتماعی با بیان روایتی تاریخ اسلام پس از حدود نیم قرن پس از فوت پیامبر اسلام (ص)، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

« بعد از عاشورا ، حكومت آرمِ اسلام را داشت، اما چنان با اسلام در افتاده بود كه فساد و گناه و ظلم، در سراسر جامعه اسلامى رایج و علنى شد. نه فقط حكومت علناً فساد ميكرد، بلكه مردم و جامعه هم فاسد شده بودند.
مسعودى ، مورخ بزرگ سنى در مروج الذّهب مينويسد، كم كم بعد از كشتن حسين ، حكومت به قدرى علنى فساد ميكرد و گناه به قدرى رایج شد كه حتّى در مكّه و مدينه ، شرابخوارى علنى شد و مجالس رقاصى و فحشا در مكه و مدينه علناً برگزار ميشد. كتاب تاريخ الادب العربى ، نوشته شوقى ضيف ، ميگويد كه حتى مكّه و مدينه(چه برسد به بقيه شهرها) ، مركز خوانندگان، مطرب ها و رقاصه ها شده بود و كم كم ، نه فقط مردم عادى، بلكه حتى علماء و فقهاء حكومتى و غير حكومتى ، در مجالس لهو و لعب و خنياگرى حاضر ميشدند و رقص و موسيقى و شراب را توجيه فقهى ميكردند. حالا فساد مالى و غارت بيت المال يكطرف، ضعيف كشى و حكومت خشن پليسى و ديكتاتورى يكطرف، فساد و فحشاى علنى هم يكطرف. هركس هم از على و اهل بيت حرف ميزد، زبانش را از پس كله اش در مياوردند و در تمام منبرهاى حكومتى، بعد از بسم الله و الحمدلله و صلوات بر پيغمبر، على را لعن ميكردند. اسلام علوى لعن ميشد تا اسلام اموى ترويج شود.
مدينه ، شهر پيغمبر طورى شد كه مجالس علنى مختلط از زن و مرد كه با هم ميرقصيدند و شراب ميخوردند، برگزار ميشد. ابوالفرج اصفهانى در "الاغانى" ميگويد كه زنان و مردان خواننده و رقاص زياد شدند و ميگويد زن آوازه خوان رقاصى بود به نام جميله كه مشهور به فحشا هم بود. ميگويد اين زن تصميم گرفت كه به سفر حج مشرّف بشود...(خنده حضار...) خنده ندارد! اينها بيشتر فكر ميخواهد! اين، مدينه النبى است كه نيم قرن بعد پيغمبر به اين روز افتاده!
طورى شده بود كه وقتى اين خانم مدينه را به قصد حج ترك ميكرد، در مسير راه از مدينه تا مكه، چنان استقبالى از اين رقاصه فاحشه شد كه از هيچ عالم و فقيهى چنين استقبالى نميشد. و همراه اين خانم ، كاروانى از خوانندگان مرد و زن راه افتاد كه ابوالفرج اصفهانى اسم پنجاه خواننده و مطرب زن و مرد را مياوردكه با جميله همراه شدند براى حج، ميگويد اينها مشايعت كردند جميله را و كاروان كه نزديك مكه رسيد، اشراف و بزرگان مكه به استقبال اينها آمدند. بعد از حج هم كه به مدینه برگشتند، شهر به حالت نيمه تعطيل درآمد و مردم در كوچه ها و پشت بامها به استقبال اين خواننده ها و رقاصه آمدند.
اين وضعيت جامعه اسلامى است،بعد از كشته شدن حسين، آخوندهاى فاسدى هم بودند كه همه چيز را توجيه شرعى ميكردند. "امام سجاد، قصه شهيد و جلاد" سال١٣٨٥ »

1390 نمایش

نظر دادن