تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 ساعت 12:30

ذوالنور: آن‌ها پشیمان نیستند، حصر باید ادامه یابد

حجت الاسلام ذوالنور چندی پیش به دیدار یکی از سران فتنه در حصر رفته بود. او می‌گوید که آثار پشیمانی در سران فتنه نمی‌بیند و تا مادامی که آنها علنی عذرخواهی نکرده‌اند، باید حصر ادامه پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم با حجت الاسلام ذوالنور گفتگو کرد و نظر وی را درباره رفع حصر سران فتنه که اخیرا از سوی برخی نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دنبال می‌شود را جویا شده است.

چندی قبل خبر دیدار حجت‌السلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی با مهدی کروبی یکی از سران فتنه در حصر، بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. او در همین زمینه به رسانه‌ها گفته بود که در دوران حصر حدودا 14 ساعت بحث خصوصی دو نفره با کروبی داشته است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره سران فتنه معتقد است: در چند وقت گذشته ندیده‌ام که سران فتنه از گذشته خود به صورت علنی اظهار ندامت کنند و تا زمانی که این اتفاق رخ نداده، باید حصر ادامه پیدا کند.

چرا کروبی و موسوی باید همچنان محصور باشند؟

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه ممکن است در پشت پرده سران فتنه اظهاراتی داشته یا اظهار ندامت کرده باشند، ادامه داد: گناه علنی، عمومی و اجتماعی سران فتنه نیاز به توبه علنی دارد که این اتفاق هنوز نیفتاده است.

وی با اشاره تحرکات شماری از نمایندگان اصلاح‌طلب برای رفع حصر سران فتنه می‌گوید: اگر افرادی که به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند در این راستا گام بردارند که سران فتنه از عملکرد خود در فتنه 88 ابراز پشیمانی و توبه خود را به صورت علنی اعلام کنند، قطعاً اقدامی مناسب و قابل پشتیبانی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: اگر اقدامات برخی از نمایندگان برای ایجاد ذهنیت برای مردم، موج‌سواری، شعار درمانی و ژست قهرمانانه باشد و بخواهند یک سری آرای خاص را به دست بیاورند و ابراز پشیمانی سران فتنه را به دنبال نداشته باشد، قطعاً تنها خود را به زحمت انداخته‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه بنده آثار متنبه شدن در چهره سران فتنه را ندیدم، گفت: سران فتنه 88 باید در تریبون رسمی از اقداماتی که انجام داده‌اند اظهار پشیمانی کنند تا به دامن مردم بازگردند.

498 نمایش

نظر دادن