تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 ارديبهشت 1397 ساعت 12:29

روحانی: هیچ کس نمی‌تواند این ملت بزرگ را مایوس کند/ کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود

آنهایی که در کاخ سفید نشستند، بدانند که به تعهدات خود پایبند باشند یا نباشند، ملت بزرگ ایران هرگونه نقشه و توطئه آنها را خنثی کرده و دولت به نمایندگی از ملت با قاطعیت در برابر آنها خواهد ایستاد.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه قرار ما این بود که از آرامش زندگی مردم حفاظت کنیم، گفت: به مردم ایران قول می‌دهم توطئه‌های دشمنان در پیشرفت ایران تاثیری نمی‌گذارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم تبریز با تاکید بر اینکه توطئه آمریکا، صهیونیست‌ها و ارتجاع عرب در پیشرفت ایران تاثیر نمی‌گذارد، اظهار کرد: آنهایی که در کاخ سفید نشستند، بدانند که به تعهدات خود پایبند باشند یا نباشند، ملت بزرگ ایران هرگونه نقشه و توطئه آنها را خنثی کرده و دولت به نمایندگی از ملت با قاطعیت در برابر آنها خواهد ایستاد.

وی تاکید کرد:‌ هیچ کس این ملت بزرگ را نمی‌تواند مایوس کرده و امید به آینده را از آنها بگیرد. ما نسبت به هر زمان دیگر متحدتر بوده و پای پیمان‌مان ایستاده‌ایم. اگر دیگران به تعهدات خود پایبند نباشند عواقبش شامل خود آنها می‌شود. ما برای هر شرایطی برنامه داریم و مشکلی پیش‌رو نخواهیم داشت.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه ما وعده دادیم که سرزمین‌مان سرزمین امن و امنیت باشد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت دلاوری‌های سپاه عزیز و غیور، ارتش و بسیج ایثارگران فداکار شاهد امنیت مثال زدنی در ایران هستیم، ‌امنیتی در سایه وحدت و انسجام ملت به وجود آمده است.

روحانی در ادامه با اشاره به اینکه ما برای آرامش مردم تصمیمات قاطع و محکمی درباره ارز اتخاذ کرده‌ایم، تصریح کرد: کسی نگران واردات و صادرات نباشد. تمام نیازهای کشور و کالاهای اساسی با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی وارد می‌شود.

420 نمایش

نظر دادن