AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 ساعت 10:29

دلیل بازداشت عضو شورای شهر مشهد؛ شرکت در پارتی با حضور زنان بدپوشش!

یکی از اعضای شورای شهر مشهد که همراه جمعی از زنان و مردان بدپوشش در یک پارتی شبانه در یکی از باغات اطراف مشهد حاضر شده بود دستگیر شد/ در این محل انواع بطری‌ها و مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است.

آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه نشست شورای قضایی خراسان ‌رضوی درباره جزئیات دستگیری عضو شورای شهر مشهد سخن گفت.

به گزارش تابناک، رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: این فرد که به همراه جمعی از زنان و مردان بدپوشش در یک پارتی شبانه در یکی از باغات اطراف مشهد حاضر شده بود دستگیر شده و در این محل انواع بطری‌ها و مشروبات الکلی کشف و ضبط شده و وی فعلاٌ با قرار ضمانت آزاد است، اما به معنای بی‌گناهی او نبوده و نیست و در جلسات دادگاه به تخلفات وی و دیگر کسانی که در این پارتی شبانه حاضر بودند رسیدگی شده و طبق قانون با این متخلفان برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نیز هفته گذشته، در جمع دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مشهد با تأیید این خبر گفت: این مسأله صحت داشته و فردی که بازداشت شده بود، آزاد شده است.

فارس نوشت: سخنگوی قوه قضاییه، با بیان اینکه به دلیل قطعی نبودن حکم، اجازه ندارم مطلبی درباره این بازداشت بیان کنم، ادامه داد: یکی از مقامات قضایی استان به من گفتند که یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد بازداشت و آزاد شده‌است.

808 نمایش