تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 فروردين 1397 ساعت 14:30

واکنش ترامپ به خبر رابطه جنسی‌اش با یک هنرپیشه فیلم‌های غیراخلاقی

پس از آن که یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی آمریکایی در مصاحبه ای جزئیات جدیدی درباره رابطه اش با دونالد ترامپ فاش کرده و از تهدید جانی علیه خود برای وادار کردنش به سکوت درباره این رابطه خبر داد، کاخ سفید این اظهارات وی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه پلتیکو، راج شاه، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا "باور ندارد" که تهدیدی علیه این بازیگر پورن به نام استورمی دنیلز صورت گرفته باشد.

این سخنگو تاکید کرد: هیچ شواهدی در تایید ادعای وی وجود ندارد.

کاخ سفید همچنین این ادعا را که دونالد ترامپ با این بازیگر فیلم های پورنوگرافی رابطه داشته رد کرد.

استورمی دانیلز اخیرا در مصاحبه ای با برنامه "۶۰ دقیقه" شبکه سی.بی.اس آمریکا جزییات این رابطه ادعایی مربوط به سال ۲۰۰۶ و همچنین تهدید شدن جانش در سال ۲۰۱۱ برای سکوت اختیار کردن درباره این قضیه بعد از صحبتهایی که او درباره این موضوع در همان سال در مصاحبه اش با یک نشریه مطرح کرده بود، فاش کرد.

راج شاه سخنگوی کاخ سفید گفت: رئیس جمهور آمریکا می گوید که هیچ کدام از ادعاهایی که دنیلز در مصاحبه اش با سی.بی.اس مطرح کرد درست نیست.

وکلای رئیس جمهور آمریکا در پی غرامتی ۲۰ میلیون دلاری از دنیلز هستند چون می گویند او موافقتنامه ای برای سکوت را شکسته است.

دنیلز ۳۹ ساله، به سی.بی.اس گفت که او درست پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ قبول کرده بود در ازای سکوت در مورد آن رابطه ۱۳۰ هزار دلار از مایکل کوهن وکیل ترامپ دریافت کند.

او گفت دلیل آن توافق نگرانی از امنیت خانواده اش بود.

او گفت مرد ناشناسی که در سال ۲۰۱۱ او را در حین همراهی با دختر کوچکش در یک پارکینگ تهدید کرده بود به او گفته است: ترامپ را به حال خود بگذار.

اما سخنگوی کاخ سفید گفت: رئیس جمهور باور ندارد این ادعای دنیلز هم درست باشد.

راج شاه گفت: رئیس جمهور قویا، به روشنی و مکررا ادعاهای مربوط به این ماجرا را رد کرده و تنها کسی که حرف هایش تغییر کرده همان فرد مدعی است.

پس از آنکه دنیلز گفت سکوت او لازمه پرهیز از تهدید خشونت بود، کوهن (وکیل ترامپ) یک نامه "پایان و عدم تکرار" (که برای متوقف کردن یک عمل "غیرقانونی" تهیه می شود) برای او فرستاد.

برنت بلیکلی وکیل کوهن در نامه ای در اشاره به شخصی که دنیلز ادعا می کند او را تهدید کرده نوشت: کوهن هیچ ارتباطی با چنین شخص و حادثه ای نداشته و حتی باور ندارد که چنین شخصی وجود خارجی دارد، یا چنین حادثه ای اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز این نامه عصر یکشنبه برای مایکل آوناتی وکیل استورمی دنیلز ارسال شد.

کوهن همچنین خواهان عذرخواهی دنیلز شده است.

منبع: ایسنا

1087 نمایش

نظر دادن