تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 آبان 1396 ساعت 13:55

تکذیب خبر فوت ۱۵ نفر از نزدیکان یک نماینده مجلس در زلزله

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب گفت: دستگاه‌های متولی باید هرچه سریعتر برق، آب و گاز را در این مناطق وصل کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرهادی تجری، ضمن تشکر از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به دلیل پیگیری و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان گفت: رئیس مجلس هم با بنده طی این مدت به صورت مستقیم در تماس بودند و نمایندگانی را از کمیسیون‌های مختلف برای بررسی و کمک به اینجا اعزام کردند.

وی همچنین با بیان اینکه وزرای کشور و بهداشت با حضور در مناطق زلزله‌زده تلاش‌های بسیاری کردند تا نواقص را رفع کرده و کمک‌رسانی‌ها سرعت بیشتری پیدا کند، اظهار کرد: هنوز به پشتیبانی و حمایت‌هایی همچون آذوقه و چادر نیازمندیم. یکی از مشکلات جدی ما کمبود چادر برای سرپناه دادن مردم زلزله‌زده است، در جلسه شب گذشته ستاد مدیریت بحران تصمیمات خوبی اتخاذ شد و وزیر کشور دستور داد که ۲۰ هزار تخته چادر به این منطقه ارسال شود اما سازمان هلال‌احمر در این زمینه تعلل کرده که دیروز تأکیداتی شد تا این تعلل جبران شود.

وی با اشاره به اینکه آواربرداری‌ها تقریبا تعیین تکلیف شده و عمده افراد از زیر آوار نجات پیدا کرده‌اند، بیان داشت: اقدامات جدی و رسیدگی وزارت بهداشت و رئیس اورژانس به مجروحان جای تقدیر دارد البته ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران هم روز گذشته کمک‌های زیادی برای انتقال مجروحان کردند.

تجری همچنین در واکنش به خبر یکی از رسانه‌ها مبنی بر فوت ۱۵ نفر از اقوام درجه یک بنده در زلزله کرمانشاه هم اظهار کرد: این خبر صحت ندارد و این تعداد از اقوام درجه یک بنده در این زلزله فوت نکرده‌اند. بنده به تمامی مردم این مناطق تعلق خاطر دارم و آنها را از نزدیکان عزیز خود می‌دانم، اما از اقوام درجه یک بنده با این تعداد فوت نکرده‌اند.

681 نمایش

نظر دادن