تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 مهر 1396 ساعت 11:57

سردار اشتری: اظهارات ترامپ علیه سپاه ناشی از کم عقلی است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، اظهارات رییس جمهوری امریکا علیه سپاه را ناشی از کم عقلی و ناآشنایی با جهان دانست و گفت: مستکبران دنیا بویژه امریکا بدانند انسجام در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در مراسم بازگشایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در مصلای تهران، افزود: انسجام کشور بواسطه نیروهای مسلح است و هوشیاری مردم موجب امنیت شد و این امنیت بر مردم منطقه هم تاثیر گذار است چون امروز نیروی مستشاری و نظامی و قدرت دفاعی ما توانسته با کمک مردم کشورها امنیت منطقه را برگرداند که عراق و سوریه از جمله این کشورها هستند.

وی جمهوری اسلامی ایران را منشا امنیت و خبر و برکت برای کشورهای همجوار دانست و ادامه داد: امروز پلیس به فرموده مقام معظم رهبری باعث افتخار نظام است و افتخار ما این است.پلیس مسئول امنیت را در جامعه برعهده دارد و با مشارکت مردم بسیاری از ماموریت ها با موفقیت به سرانجام برساند.

اشتری با موثر خواندن نقش فناوری و تجهیزات در برقراری امنیت ، اظهار کرد : هرچه از تجهیزات روز استفاده کنیم قطعا دقت و سرعت عمل بیشتر خواهد شد و با برپایی این نمایشگاه می خواهیم تجهیزات را بیشتر به داخل پلیس ببریم.

وی در باره نقش فناوری در عملکرد پلیس گفت: انسداد مرزها صرفا با ایجاد دیوار بتنی و فنس ها نیست بلکه با استفاده از تجهیزات روز است در جاده ها استفاده از فناوری روز بعنی دوربین ها توانسته کنترل ترافیک را برعهده بگیرد و تظم جاده ای را افزایش دهد.

اشتری تعداد غرفه ها و حضور مبتکرین و مخترعان داخلی را نشانگر اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی دانست و گفت: بخش &#۳۹;ما می توانیم &#۳۹; نمایشگاه یکی از مزیت های شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات است ؛ این بخش یعنی ما می توانیم با تکیه بر مبتکران و مخترعان داخلی نیازمندی های پلیسی ، امنیتی و نظامی خودمان را تامین کنیم.

فرمانده ناجا اظهار کرد: البته مشارکت پلیس های کشورهای دوست و همراه بی تاثیر نخواهد بود اما از دوران دفاع مقدس و دورانی که به واسطه زورگیری مستکبران در تحریم بودیم به دنیا نشان دادیم روی پای خود ایستاده ایم و نیازمندی های خود را با تکیه بر جوانان دانشمند و صنعت گران داخلی اداره می کنیم.

وی با بیان اینکه دوران تحریم همچنان ادامه دارد ، افزود : اگر چه این تحریم ها فشارهایی برای مردم و نیروهای مسلح داشت اما در عوض دستاوردهای خوبی هم به همراه داشت که از جمله این دستاوردها در اختیار گرفتن بنبه دفاعی قابل قبول با هدف تامین صلح و امنیت است .

سردار اشتری با بیان اینکه در حوزه های مختلف علمی، پزشکی و نظامی پیشرفت های خوبی داشته ایم، تصریح کرد: دنیا بداند اگر ایران را تحت فشار بگذارد نه تنها از پا در نمی آید بلکه قویتر می شود و این نمایشگاه گوشه ای از این ظرفیت ها است و یک توان بالقوه ای بین اندیشمندان و دانشمندان و مخترعان ما وحود دارد.

وی برپایی نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس را گوشه ای از توانمندی های کشور دانست و با تلاش های صورت گرفته ابراز امیدواری کرد تا با ارایه فراخوانی از همه ظرفیت های کشور به منظور ایجاد و تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم ، بهره برداری شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای متلاطم واقع شده و کشورهای همسایه با توجه به زورگویی های مستکبران خدشه ای بر امنیت آنها وارد شده و گروه هایی به نام اسلام امنیت را تهدید می کنند، گفت: با وجود همه تلاطم ها در منطقه، ایران در سایه شهادت شهیدان، رهبری رهبر معظم یکپارچگی مردم و هوشیاری دستگاه نظامی امنیت را دارد.

573 نمایش

نظر دادن