AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 تیر 1396 ساعت 15:40

امان از جفای "فتوشاپ" به آقای رحیم‌‌پور ازغدی

مطلب منتسب به آقای پورازغدی حتما با فتوشاپ دستکاری شده. حتی می‌خواهم عرض کنم اگر ایشان این حرف را هم زده باشد، به خاطر نفوذ فتوشاپ در اندیشه ایشان است!»

محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: «اخیرا یک فایل صوتی از جناب آقای حسن رحیم‌پور ازغدی در فضای مجازی منتشر شده است. او در این فایل که از اظهارات او تقطیع شده، گفته است خود را از رئیس‌جمهورهای کشورمان بالاتر می‌داند و بعد هم تاکید کرده است وظیفه خود می‌داند در ۴ سال آینده در برابر آقای روحانی بایستد.

یکی دو روز صبر کردم که الباقی فایل صوتی ایشان هم منتشر شود که نشد. عجالتا بر اساس همین چیزی که منتشر شده، با شناختی که دست کم در ۲۵سال گذشته از ایشان دارم عرض می‌کنم مطلب منتسب به ایشان حتما با فتوشاپ دستکاری شده. حتی می‌خواهم عرض کنم اگر ایشان این حرف را هم زده باشد، به خاطر نفوذ فتوشاپ در اندیشه ایشان است!

و گرنه مگر ممکن است کسی خودش را از رئیس‌جمهورهای سابق و لاحق بالاتر بداند ولی آدرس وزارت کشور را بلد نباشد که برود در آنجا برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌ نام کند، از شورای نگهبان تاییدیه بگیرد، در انتخابات شرکت کند و رای مردم را کسب کند؟ مگر مردم، خدای ناکرده چیزی زده‌اند که به کاندیدای دانشمندتر رای ندهند و بروند فرد بی‌دانش را انتخاب کنند؟

می‌خواستم یک جمله دیگر هم بنویسم که فرضا اگر ایشان الان خودش با ۲۴میلیون رای  رئیس‌جمهور بود و مثلا آقای روحانی می‌گفت، ۴سال در برابر آقای رحیم‌پور خواهد ایستاد، برادر عزیزم آقای رحیم‌پور چه جوری از خجالت او در‌می‌آمد؟

واقعا الامان از دست فتوشاپ!»

1102 نمایش