تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 دی 1395 ساعت 14:35

واکنش ظریف به انتشار سخنان محرمانه توسط نماینده دلواپس

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تشریح محورهای دیدار شب گذشته کمیسیون متبوع خود با وزیر امورخارجه گفت : انتشار اخبار داخلی کمیسیون امنیت خارج از ضوابط مصوب بود.

به گزارش ایسنا علاءالدین بروجردی با اشاره به دیدار شب گذشته تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: ما در راستای منافع ملی در کمیسیون امنیت برنامه ریزی می‌کنیم و یکی از ابعاد این منافع، همکاری متقابل و منطقی کمیسیون و وزارتخانه های مربوطه است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اتفاقی که در آخرین جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و وزیر خارجه رخ داد و متأسفانه خارج از ضوابط مصوب کمیسیون، رفتارهای غیراصولی صورت گرفت، مجموعه اعضای کمیسیون امنیت بر این نظر بودند که با توجه ضرورت استمرار این همکاری‌ها و تبیین نقطه نظرات اعضا، نشستی با وزیر خارجه برگزار شود که این جلسه شب گذشته صورت گرفت.

وی گفت: در دیدار شب گذشته، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و وزیر خارجه نقطه نظرات خود و مواضعشان را درباره مسائل مربوطه مطرح کردند و به نظر می رسد با توجه به اینکه همه مسئولان و دستگاه‌ها در مقابل دشمن مشترکی قرار داریم، حتما باید با همدلی و همزبانی بتوانیم در مقابل دشمن، سیاست‌های خودمان را پیش ببریم.

بروجردی به خانه ملت گفت: در این دیدار، ظریف وزیر امور خارجه نیز قبول داشتند که اتفاق اخیر از سوی یک فرد صورت گرفته و سیاست اعضای کمیسیون امنیت ملی نیست و وی در این دیدار بر استمرار همکاری های فی مابین تأکید کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره عملکرد رسانه ملی در پوشش اتفاقات اخیر این کمیسیون، گفت: به نظر من با توجه به جایگاه صدا و سیما، این سازمان باید پیوسته مبتنی بر منافع ملی حرکت کند، البته این انتظار بوده و هم مشاهده می کنیم که این سازمان چنین عملکردی در برابر مسائل امنیتی نظام دارد، از این رو در این زمینه رسانه ملی می‌تواند در این نوع موضوعات و اتفاقات، نقش بهتری را ایفا کند.

1408 نمایش

نظر دادن