تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 آبان 1400 ساعت 09:03

امام جماعتی که بازیگر فیلم تبلیغاتی شد!

امام جماعت سابق مسجدالحرام به تازگی در فیلمی تبلیغاتی درباره برگزاری بزرگترین رویداد سرگرمی و موسیقی ریاض 2021 حاضر شد.

«عادل الکلبانی» امام جماعت سابق مسجد الحرام به تازگی در فیلمی تبلیغاتی درباره برگزاری بزرگترین رویداد سرگرمی و موسیقی ریاض در سال 2021 شرکت کرده است.

فصل سرگرمی ریاض که تا مارس 2022 (اواخر اسفند 1400) ادامه خواهد یافت شامل رویدادهای متنوع و مختلفی است که طی آن 70 کنسرت توسط خوانندگان عرب، 6 کنسرت بین‌المللی، 10 نمایشگاه بین‌المللی، 350 اجرای تئاتر، 18 بازی عربی و 6 بازی بین‌المللی برگزار می‌شود. قرار است در این رویداد یک مسابقه کشتی آزاد و همچنین دو مسابقه بین‌المللی نیز برگزار شود.

حضور عادل الکلبانی در فیلم تبلیغاتی

 
برگزاری این رویداد که برای دومین سال برگزار می‌شود  در قالب چشم انداز 2030 عربستان سعودی صورت می‌گیرد که طی سال‌های گذشته از سوی محمد بن سلمان، ولی‌عهد این کشور با هدف ایجاد فضای باز اجتماعی و فرهنگی و اصلاحات اجتماعی در عربستان و کاهش وابستگی این کشور به نفت روی نمایی شد.

پیشتر حضور «عادل بن سالم بن سعید الکلبانی» از مبلغان سعودی و امام جماعت نمازهای تراویح مسجد الحرام در مسابقات  ورق بازی نیز با انتقادات گسترده همراه بوده است.
 

حضور عادل الکلبانی در مسابقات ورق بازی در ریاض

 
هیأت سرگرمی که از هفتم می ۲۰۱۶ تأسیس شده است را می‌توان یکی از بارزترین اقدامات محمد بن سلمان برای ایجاد تغییرات مدنظر خویش در عربستان دانست. تغییراتی که ولیعهد سعودی از آن به عنوان «اصلاحات» یاد می‌کند اما مخالفانش اقداماتی می‌بینند که سنخیتی با ارزش‌های اسلامی و جامعه عربستان ندارد.

اقدامات این نهاد جدید تا کنون اعتراض بسیاری از مبلغان دینی سعودی را برانگیخته است. برگزاری «دیسکو حلال» و دعوت از خواننده‌های غربی برای شرکت در کنسرت‌های موسیقی و برگزاری جشنواره «موسم ریاض» که اخیرا به پایان رسیده، از جمله این اقدامات است.

716 نمایش

نظر دادن