AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 شهریور 1400 ساعت 09:34

ماسک عجیب مرد اندونزیایی! + ویدئو

ماسک عجیبی که مرد اندونزیایی از آن برای حفاظت از خود در برابر کرونا استفاده می کند به سوژه رسانه ها تبدیل شد..

در حالی که به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا، ماسک تبدیل به جزئی ثابت از پوشش‌ روزمره شهروندان در سراسر جهان شده برخی از افراد با ایده‌های خلاقانه و استفاده از آلترناتیو‌های عجیب سعی در رعایت توصیه‌های ایمنی دارند. مانند یک شهروند اندونزیایی که ماسک عجیبش او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرده است.

«نِنگاه بودیاسا» ۴۴ ساله در تازه‌ترین نوآوری با کمک پوست ناگیل برای خود ماسک ساخته است. او که اهل بالی اندونزی است در یک پارکینگ کار می‌کند. ابزار کار او یک سوت به همراه این ماسک نارگیل است. بودیاسا در گفتگو با یک خبرنگار محلی این دو وسیله را مهم‌ترین ابراز‌های کارش می‌داند.

ویدئویی که از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده وی را در حال انجام وظیفه با این ماسک و حتی لحظه مواجهه اش با مامور پلیس را نشان می‌دهد. در حالی که در ابتدا ویدئو بودیاسا در حال مدیریت ماشین‌ها در پارکینگ است با پلیس مواجه می‌شود. با این حال بنا به گفته بودیاسا پلیس اقدام به جریمه او نکرد، زیرا قانع شد که وی از ماسک جایگزین مناسب استفاده می‌کند.

مامور پلیس در این باره گفت: "او (بودیاسا) قانون را نقض نکرده، اما از ماسک نامناسبی استفاده می‌کند که دولت آن را توصیه نکرده است؛ بنابراین ما با دادن یک ماسک مناسب به این مرد به او کمک کردیم."

رسانه

643 نمایش