تاریخ انتشار: شنبه, 22 مرداد 1401 ساعت 12:03

بازیگر پیشکسوت: برخی بازیگران جواب سلام مردم را نمی‌دهند!

پروین ملکی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ضمن اشاره به کم‌کاری خود در ماه‌های اخیر به دلیل پشت سر گذاشتن دو عمل جراحی، از ترجیح خود برای نقش‌آفرینی در تلویزیون نسبت به سینما گفت.

پروین ملکی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در گفتگو با مهر درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایی هنری خود گفت: واقعیت این است که از عید امسال تا به امروز دو عمل جراحی را پشت سر گذاشته‌ام که به همین دلیل نتوانستم کاری را هم قبول کنم. حتی مسعود ده‌نمکی برای پروژه خود از من دعوت کرد، نتوانستم در آن حضور داشته باشم. در حال حاضر هم شرایطم به‌گونه‌ای نیست که بتوانم جنب و جوش زیاد داشته باشم و در گوشه‌ای یا می‌نشینم یا می‌خوابم.

وی با اشاره به بیماری خود گفت: کمی برای درمان تعلل کردم و اگر زودتر اقدام کرده بودم شاید راحت‌تر درمان می‌شدم، اما مجبور به جراحی شدم که خیلی برایم سخت بود. امکان فعالیت‌های روزانه مانند و خرید و پیگیری امور شخصی‌ام را دارم اما در مجموع این روزها احوال خوشی ندارم و در خانه‌ام.

این هنرمند درباره فعالیت هنری خود افزود: ۲۵ سال است که مشغول بازیگری هستم و از سریال «آژانس دوستی» هم ایفای نقش اصلی را تجربه کرده‌ام. در این سال‌ها تجربه‌های متنوعی در سینما و تلویزیون داشتم و در فیلم «دهلیز» نقش مادر یک مقتول را برعهده داشتم. در فیلم سینمایی «به‌خاطر پونه» ایفاگر نقشی به زبان ترکی بودم. سریال «پرده‌نشین» را هم ۸ سال پیش بازی کرده بودم که به تازگی بازپخش آن روی آنتن تلویزیون رفت. به تازگی هم سریال «جیران» از حسن فتحی را در حال پخش داشتم که در آن نقش مادربزرگ سیاوش را ایفا کرده بودم.

مردم در تلویزیون بیشتر از سینما ما را می‌بینند
ملکی درباره حضور بیشتر خود در تلویزیون نسبت به سینما هم گفت: مردم بیشتر علاقه دارند در تلویزیون ما را ببینند و همه مخاطب سینما نیستند. شکر خدا مردم من را خیلی دوست دارند و برخی می‌گویند چهره‌ات به ما آرامش می‌دهد.

وی درباره آخرین حضور خود در سالن سینما هم بیان کرد: فکر می‌کنم آخرین بار برای فیلم «به‌خاطر پونه» بود که در برج میلاد حاضر شدم. در آن فیلم در کنار فرهاد اصلانی ایفای نقش کرده بودم. در این سال‌ها دیگر به سینما نرفتم چرا که دیگر حوصله سابق را ندارم. بیشتر ترجیح می‌دهم به تماشای تلویزیون بنشینم.

این بازیگر گفت: گاهی اوقات که به پارک محل می‌روم برخی خانم‌های محل را می‌بینم که می‌گویند دیشب داشتیم فلان فیلم یا سریالت را در فلان شبکه تماشا می‌کردیم، اما خودم غالباً فقط یک شبکه را دنبال می‌کنم و آن هم شبکه «آی‌فیلم» است که سریال‌های خوب سال‌های قبل را بازپخش می‌کند. بازپخش سریال‌هایی مانند «یوسف پیامبر» خیلی خوب است که بیشتر در آن‌ها زیبایی‌ها تصویر شده و کمتر جنگ و خون‌ریزی دارد.

برخی بازیگران حتی به هنرورها هم محل نمی‌گذارند
ملکی درباره واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان هم عنوان کرد: همه به من لطف دارند و من با همه آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرم. حتی گاهی کارگرهای میدان تره‌بار اظهار لطف می‌کنند و می‌خواهند با من عکس بگیرند. برخی بازیگران هستند که دیده‌ام جواب سلام مردم را هم نمی‌دهند اما من همه را دوست دارم. در برخی پروژه‌ها دیده‌ام بازیگرانی هستند که به هنرورهای همان پروژه هم محل نمی‌گذارند اما من حتی شده ناهارم را همراه آن‌ها خورده‌ام. واقعیت این است که من همه مردم را دوست دارم و به عشق آن‌ها کار می‌کنم.

وی درباره واکنش مدیران به ایام خانه‌نشینی خود به دلیل بیماری هم تأکید کرد: به هیچکس اطلاع نداده‌ام که دچار بیماری هستم. انتظاری هم از کسی ندارم که بخواهد جویای احوال من باشد.

ملکی درباره فرزندان خود و واکنش آن‌ها به آثارش هم توضیح داد: چهار فرزند دارم که سه تای آن‌ها خارج از کشور هستند و یکی از آن‌ها که ایران است، بیشتر علاقه‌مند فوتبال است اما فیلم‌ها و سریال‌های من را هم ضبط می‌کند. گاهی خود که دکتر است، برخی از آثارم را برایم ارسال می‌کند. حتی فرزندانم که خارج هستند هم کارهای من را دوست دارند و دنبال می‌کنند. گاهی هم می‌پرسند کدام فیلم‌ها را در حال پخش داری؟

این بازیگر در پایان درباره شباهت چهره خود با رابعه مدنی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون هم گفت: برخی به این شباهت اشاره می‌کنند، حتی یک بار یکی می‌گفت شما در فیلم «بوسیدن روی ماه» و سریال «وضعیت سفید» هم بازی کرده بودید؟ گفتم نه، بعدها متوجه شدم که من را با خانم مدنی اشتباه گرفته است. خیلی‌ها این اشتباه را نمی‌کنند، اما برخی بوده‌اند که ما را با هم اشتباه گرفته‌اند.

627 نمایش

نظر دادن